تاریخ انتشار: 1398/01/28 02:20
ما شایسته سه گانه ایم
کد خبر: 103142

مسی: عالی و تماشایی بازی کردیم بارسلونای واقعی را به دنیا نشان دادیم

لیونل مسی یک بار دیگر برای بارسا درخشید و با زدن دو گل، زمینه ساز صعود آبی اناری ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد.
مسی: عالی و تماشایی بازی کردیم بارسلونای واقعی را به دنیا نشان دادیم

 مسی در 20 دقیقه ابتدایی بازی دو گل به منچستریونایتد زد و خیلی زود کار این تیم را تمام کرد. او با زدن این دو گل، به طلسم گل نزدن هایش در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که از سال 2013 پابرجا بود نیز پایان داد.

فوق ستاره آرژانتینی که حالا با 10 گل زده، آقای گل لیگ قهرمانان است، در پایان بازی گفت:« عالی و تماشایی بازی کردیم و بارسای واقعی را به دنیا نشان دادیم. در 5 دقیقه اول بدن ها سرد بود و کمی عصبی بودیم. شاید نتیجه بازی رفت باعث شده بود بیش از اندازه خونسرد وارد زمین شویم؛ ولی پس از آن، کنترل بازی را در دست گرفتیم.»

مسی در مورد گل هایش گفت:« روی گل اول، محکم و قوی به توپ ضربه زدم. روی گل دوم البته که شانس هم با من یار بود. مهمتر از دو گل من این بود که به هدف مان دست یافتیم و با گذر از یک چهارم نهایی، راهی نیمه نهایی شدیم. سه سال بود نتوانسته بودیم به این مرحله برسیم. اشتباهات گذشته را تکرار نکردیم. نمی توانستیم اجازه دهیم امسال هم در یک چهارم حذف شویم. تجربه بازی با رم همراه مان بود و می دانستیم که نباید یونایتد را در بازی برگشت دست کم بگیریم.»

t9UKLdfEqNcG

مسی در مورد حریف نیمه نهایی گفت:« لیورپول یا پورتو فرقی نمی کند. هر دو دشوار هستند. امشب حذف یوونتوس ثابت کرد که نمی توان هیچ تیمی را ساده تصور کرد. قطعا دو بازی نیمه نهایی بسیار پیچیده و سخت را خواهیم داشت.»

سه گانه:« قدم به قدم باید پیش رفت. الان باید قهرمانی در لالیگا را مسجل کنیم و نباید همه چیز را تمام شده بدانیم و سپس نیمه نهایی لیگ قهرمانان را خواهیم داشت. در هر صورت بارسا شایسته فتح سه گانه ای دیگر است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqjam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تمرینات ویژه دخیا برای رویارویی با لیونل مسی