تاریخ انتشار: 1398/02/01 14:37
کد خبر: 102680

شفر: سبک بازی گواردیولا را دوست ندارم

سرمربی استقلال اعلام کرد که سبک بازی گوردیولا را دوست ندارد.
شفر: سبک بازی گواردیولا را دوست ندارم

شفر در گفت وگویی اعلام کرد سبک بازی گواردیولا سرمربی نام آشنای فوتبال منچسترسیتی را دوست ندارد و در این خصوص گفت:  نه. من سبک بازی آنها را دوست ندارم. گرد مولر، زیلر، کلاس فیشر و مهاجمان شماره 9 افرادی هستند که حالا در فوتبال آلمان حضور ندارند. گواردیولا در بایرن مونیخ فوتبال اسپانیایی با شماره 9 کاذب را بازی کرد و مربیان در آلمان به این موضوع رای مثبت دادند و ما حالا پست شماره 9 را نداریم. در جام جهانی در روسیه دیدیم که نمی توانیم گل بزنیم و حالا همه چیز در حال تغییر است و البته به زمان نیاز داریم. من این فوتبال را دوست ندارم و ما در آلمان همیشه قوی بودیم.

وی افزود: اگر کسی مثل مسی داشته باشید، بازی ساده است اما بارسلونا نیز حالا ترکیب خود را با سوارز تغییر داده است. بزرگترین موفقیت ها را زمانی گواردیولا داشت که لواندوفسکی به ترکیب اضافه شد. آیا داستان مانزوکیچ را می دانید که کنار رفت و لواندوفسکی جانشین او شد؟ نمی خواهم بگویم همه چیز غلط و اشتباه است. گواردیولا 5 مرتبه از لیگ قهرمانان با سیتی و بایرن مونیخ حذف شد و هر مرتبه نیز گل های زیادی را دریافت کرده است.

شفر افزود: گوندوگان می گوید که پپ در مهم ترین لحظه عصبی می شود و او یک وسواس دارد. من البته نقل قول دارم و از خودم چیزی نمی گویم. ساختار بازی او در جهان تک است اما بازیکنی ندارد که با سانتر گل بزند. بلژیک، فرانسه و هلند در حال حاضر مانند کرواسی بهترین تیم های جهان هستند زیرا این سیستم را کنار گذاشتند و فوتبال جذابی را بازی می کنند. آلمان در جام جهانی از سانتر استفاده کرد اما نوک حمله این تیم قد کوتاهی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewd8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی بارسا: گواردیولا بدون شک بهترین مربی جهان است