تاریخ انتشار: 1398/02/01 18:29
کد خبر: 102640

عکس | تحقیر یونایتد؛ سولسشر هم فرگوسن بشو نیست!

با دریافت 4 گل از اورتون طی 65 دقیقه، منچستریونایتد شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد.

بعد از پذیرش شکست 1-3 مقابل لیورپول و اخراج ژوزه مورینیو، در ابتدا به اوله گونار سولسشر به عنوان گزینه موقت هدایت یونایتد نگاه می شد اما نتایج فوق العاده سرمربی نروژی و کسب 10 پیروزی و یک تساوی از 11 بازی ابتدایی در لیگ برتر، باعث شد هواداران یونایتد تصور کنند شاید یکی از شاگردان خلف سرالکس فرگوسن، می تواند روزهای درخشان دوران حضور او را تکرار کند.

وقتی یونایتد موفق شد در دیداری عجیب که توام با خوش شانسی نیز بود در لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن پرستاره را نیز حذف کرده و راهی یک چهارم شود، دیگر تردیدی در مورد دائمی کردن قرارداد سولسشر وجود نداشت و گری نویل در مصاحبه ای به یادماندنی مدعی شد دیگر فقط باید در مورد زمان و مبلغ تمدید قرارداد از سرمربی نروژی سوال کرد.

اما جادوی سولسشر به یکباره باطل شد و یونایتد که با نتایج درخشان او سودای سهمیه در سر داشت، نتایج ضعیفی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان گرفت. شاید کسی انتظار نداشت شیاطین سرخ قادر به حذف بارسلونا باشد اما نتایج هفته های اخیر باعث شده حالا کسی امیدی به حضور آنها در فصل بعد لیگ قهرمانان نداشته باشد.

دریافت 4 گل از اورتون رده دهمی طی 65 دقیقه، نشان داد یونایتد با سولسشر هم ترمیم نشده و این تیم برای بازسازی نیاز به تغییراتی بنیادی تر دارد. منچستریونایتد در 11 بازی اخیر خود موفق به ثبت کلین شیت نشده که آخرین بار که این اتفاق در سال 1998 رخ داده بود. منچستریونایتد در مسابقات این فصل لیگ برتر 48 گل دریافت کرده که در تاریخ لیگ برتر چنین اتفاقی برای آنها رخ نداده بود.

مورینیو در تابستان سال قبل تلاش زیادی برای جذب مدافع میانی انجام داد اما کسی در باشگاه منچستریونایتد اهمیتی به خواسته او نداد و سولسشر نیز نتوانسته ضعف های محسوس این تیم از منظر دفاعی را برطرف سازد.

آنها به زودی باید در اولدترافورد میزبان منچسترسیتی باشند و با این روند، نه هواداران لیورپول امیدی به امتیاز از دست دادن سیتی دارند و نه شیاطین سرخ به احتمال کسب سهمیه برای فصل بعد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwm6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوزیل همچنان یکی از لیدرهای آرسنال است
لاکازت: