//
کدخبر: ۱۸۱۹۷۸ //

ستاره چلسی لحظه به لحظه به رئال مادرید نزدیک‌تر می‌شود

«‌ ادن هازارد» که از قبل هم دوست داشت در تیم فوتبال مادرید بازی کند تصمیم دارد در زمان حضور زیدان در تیم فرانسوی به آن‌ها ملحق شود.

ستاره چلسی لحظه به لحظه به رئال مادرید نزدیک‌تر می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

ادن هازارد، ستاره تیم فوتبال چلسی، لحظه به لحظه به پیوستن به رئال مادرید نزدیک‌تر می‌شود. ستاره بلژیکی توانسته با توانایی‌هایش باشگاه اسپانیایی را متقاعد کند و آماده است تا فصل آینده لباس این تیم را به تن کند. تله‌فوت، رسانه فرانسوی این موضوع را تائید کرده است. این در حالی است که هازارد تا سال ۲۰۲۰ با تیم لندنی قرارداد دارد و با این حال هرگز پنهان نکرده که دوست دارد در مادرید بازی کند.

هازارد توافق کرده تا سال آینده در تیمی بازی کند که زیدان مربی‌اش است، هم به این دلیل که بازی در رئال را دوست دارد و هم اینکه حضور زیدان او را بیشتر وسوسه کرده است.

زیدان در حالی دوباره به رئال بازگشته که این تیم اوضاع خوبی ندارد و سرمربی فرانسوی تصمیم دارد با برنامه‌هایی این تیم را دوباره به اوج بازگرداند.

طبق ادعای رسانه‌ها البته مادرید هنوز به طور قطعی با چلسی به توافق نرسیده و باید بیشتر در این باره مذاکره کند. آبی‌های لندنی برای این بازیکن ۱۲۰ میلیون یورو می‌خواهند و مادرید حاضر نیست چنین رقمی را پرداخت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان