تاریخ انتشار: 1395/07/09 22:18
کد خبر: 258492

رانیری: باید ثبات سال گذشته را تکرار کنیم

کلودیو رانیری، سرمربی ایتالیایی لسترسیتی معتقد است برای بازگشت تیمش به روال سال گذشته، این تیم ثبات حکم بر نمایش های خود در سال گذشته را تکرار کند.
رانیری: باید ثبات سال گذشته را تکرار کنیم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر هفته گذشته شکست سختی برابر منچستریونایتد متحمل شد و این هفته به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت.

 

رانیری  گفت: "تا به حال در لیگ برتر نمایش پر فراز و نشیب ارائه کرده ایم اما این روند در لیگ قهرمانان ثبات بیشتری داشته و من امیدوارم این روال در مسابقت داخلی نیز تکرار شود. تیم من باید نمایشی با احتیاط تر و متمرکزتر ارائه داده و سعی در ایجاد روابط موثرتر با یکدیگر در زمین داشته باشد. زیرا مهم ترین چیز، کنار یکدیگر بودن بازیکنان و ارائه نمایشی در قامت یک تیم واحد است.

 

امیدوارم در دیدارهای آتی بتوانیم دروازه خود را بسته نگه داریم زیرا این موضوع به اعضای تیم اعماد به نفس داده و کیفیت موجود را افزایش می دهد".

 

رانیری با اشاره به بازی خوب ساوتهمپتون در لیگ اروپا گفت: "آنها بازی بسیار خوبی ارائه دادند و توپ را به خوبی به حرکت در آوردند. ساوتهمپتون در حمله خطرناک است و در حال حاضر تیم بسیار با کیفیتی نشان داده اند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyry5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رانیری: پس از یک شکست بد مقابل منچستر پیروزی خوبی کسب کردیم
باید ذهن‌ خود را پاک کنیم و به لیگ برتر بازگردیم