تاریخ انتشار: 1398/02/13 10:56
کد خبر: 101422

هازارد 22 اردیبهشت به رئال می‌‌پیوندد

یکی از نشریات ورزشی معتبر اسپانیا معتقد است ماه مه، زمانی خواهد بود که کهکشانی‌ها با ستاره چلسی تفاهم‌نامه کاری امضامی‌کنند.
هازارد 22 اردیبهشت به رئال می‌‌پیوندد

مارکا به خوانندگانش وعده کرد  در ماه جاری میلادی منتظر انتقال ادن ازارد باشند.

این نشریه در گزارش امروز خود عنوان کرد تیم اسپانیایی برای آنکه مشکلی بر سر چنین انتقالی بوجود نیاید، مذاکرات پنهانی با چلسی انجام داده و موافقت انتقال ستاره بلژیکی را گرفته است.

طبق آنچه گزارشگر این نشریه پرمخاطب نوشته، حتی در تاریخ 12 مه (22 اردیبهشت 98 ) احتمال دارد که تیم اسپانیایی به صورت رسمی خبر استخدام وینگر بلژیکی را رسانه‌ای کند.

تیم لالیگایی بعد از مشکلات عدیده‌ای که در فصل جاری داشت، قصد راه‌انداختن انقلابی بزرگ دارد که سرآغاز آن، جذب بازیکن سرشناس چلسی است.

البته در شرایطی که یک سال دیگر از قراردادش با آبی‌پوشان استمفوردبریجی باقیمانده، تیم نخست شهر مادرید قصد دارد برای چنین ترانسفری، حدود 90 میلیون پوند هزینه کند.

این در حالیست که در چند فصل اخیر بارها نام این بازیکن به عنوان گزینه انتقال لندنی‌ها به رئالی‌ها مطرح شده اما هر بار این موضوع به دلایلی منتفی شده است.

ازارد که تا سال 2012 در تیم لیل فرانسه توپ می‌زد، در 7 سال اخیر با پیراهن آبی شهر لندن 228 بازی کرده و 79 گل نیز زده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygv8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زیدان: ادن هازارد یک بازیکن شگفت انگیز است