تاریخ انتشار: 1398/02/13 14:09
کد خبر: 101401

خامس رودریگز در آستانه جدایی از بایرن مونیخ

خامس رودریگز که دو فصل قبل به طور قرضی به بایرن مونیخ پیوست، حالا در آستانه جدایی از این تیم است و باید دوباره به رئال مادرید برگردد.
خامس رودریگز در آستانه جدایی از بایرن مونیخ

 خامس رودریگز هافبک کلمبیایی بایرن مونیخ در این فصل شرایط خوبی را در آلیانز آره نا تجربه نمی کند و بعد از دو فصل حضور در جمع باواریایی ها احتمالا در پایان فصل از این تیم جدا می شود تا بار دیگر به رئال مادرید بازگردد. 

خامس که اخیرا با نیکو کواچ به چالش خورده ، بیشتر از همیشه به درهای خروجی باشگاه آلمانی نزدیک شده و مدیران بایرن مونیخ ترجیح می دهند به جای دائمی کردن قرارداد قرضی او هافبک کلمبیایی را به رئال مادرید بازگردانند. اگرچه هواداران تیم آلمانی تمایل دارند خامس در بایرن بماند اما بعد از مصاحبه تابستان گذشته خامس که گفته بود دوست دارد بایرن را ترک کند و به مادرید برگردد، نیکو کواچ مخالف ماندگاری او در جمع بایرنی هاست. 

البته مادریدی ها نیز چندان مشتاق به بازگشت خامس رودریگز نیستند و این بازیکن جایی در برنامه های زین الدین زیدان ندارد. با این شرایط به نظر می رسد رئال مادرید در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب خامس را که تا سال 2021 با باشگاه مادریدی قرارداد دارد به فروش برساند. در غیر اینصورت نیز کهکشانی ها او را به طور قرضی به تیمی دیگر منتقل می کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368kee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خامس: مشتاقانه منتظر لیورپول هستم