تاریخ انتشار: 1398/02/18 15:38
کد خبر: 100860

فرانکفورت هستیم نه بارسلونا / مقابل چلسی می‌درخشیم

درخشش تیم فوتبال لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا،‌اینتراخت فرانکفورت را به هوس بازگشت مقابل چلسی انداخته است.

فرداشب چهره دو تیم فینالیست لیگ اروپا مشخص خواهد شد.در یکی از مسابقات دور برگشت مرحله نیمه نهایی این جام، اینتراخت فرانکفورت، نماینده ژرمن‌ها در لندن با چلسی دیدار می‌کند.

تیم فرانکفورتی که ابتدای هفته جاری در بوندس‌لیگا 6 بر یک مغلوب بایرلورکوزن شد، می‌خواهد در بازی که در استفموردبریج انجام می‌دهد، بدرخشد تا بعداز 39 ساله، تاریخ‌سازی کند.

این تیم آلمانی تحت تاثیر درخشش شب گذشته لیورپولی که توانستند باخت 3 بر صفر را با برد 4 بر صفر در آنفیلد برابر بارسلونا جبران کرده و فینالیست شوند، نتیجه‌ای بهتر از تساوی خانگی یک بر یک بازی رفت با حریف انگلیسی بگیرند.

در این مورد فردی بوبیچ، مهاجم اسبق تیم ملی آلمان و عضو هیات رئیسه اینتراخت اظهارداشت:نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا در استمفورد بریج برنده شویم و شگفتی خلق کنیم.

وی افزود:با تساوی یک بر یک بازی رفت،‌در اصل به نتیجه‌ای رسیدیم که خود می‌توانیم سرنوشت صعود را در دست گرفته و به بازی نهایی راه پیداکنیم.

این اظهارات در حالی از قول مقام مدیریتی عنوان شد که رسانه‌های آلمانی عنوان کردند در بازی با لورکوزن،‌تیم فرانکفورتی بسیار خسته بود که متحمل شکستی سنگین شد.

از این رو بحث ریکاوری و احیاشدن تیم مطرح است.

بوبیچ افزود:ما فرانکفورت هستیم نه بارسلونا.بعد از باخت از لورکوزن نباید همه چیز را زیر سئوال برد.زیبایی و رومانتیک‌بودن فوتبال به این است که روزهای را ممکن می‌سازد که هیچ کس باورش نمی‌شود.

وی تصریح کرد:اطمینان دارم که فرانکفورت دومرتبه بر می‌خیزد و در بازی برگشت،‌چهره کاملا متفاوتی از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیگر دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا میان والنسیا و آرسنال انجام می‌شود.

تیم انگلیسی در بازی رفت 3 بر یک برنده شد تا شرایط بهتری برای صعود داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lllw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لورکوزن- فرانکفورت؛ به یاد آلمان- برزیل!

 صعود آبی پوشان پایتخت به دور بعدی لیگ اروپا
چلسی 3 – 0 مالمو؛ برای فراموشی روزهای تلخ