تاریخ انتشار: 1398/02/18 21:10
روایتی تلخ از شرایط دشوار مسی؛
کد خبر: 100834

وقتی که لیونل مسی نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد!

اخبار حاکی از درگیری مختصر لیونل مسی با هواداران در فرودگاه بندر لیورپول و شرایط روحی دشوار او بوده است.
وقتی که لیونل مسی نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد!

 اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای لیونل مسی پیش رفت و وی که با درخشش هفته گذشته خود در دیدار رفت و دبل مقابل لیورپول، بارسا را تا آستانه فینال لیگ قهرمانان پیش برده بود، یک بار دیگر تلخی حذف از این تورنمنت را با قبول شکست 0-4 برابر لیورپول چشید.

به نظر می رسید بارسلونا فاصله ای تا فینال لیگ قهرمانان ندارد اما نمایش فوق العاده لیورپول باعث شدرسیدن به این رویا برای یک سال دیگر به تعویق افتد.

اما شاید بدترین اتفاق در این شرایط، تست دوپینگ از لیونل مسی باشد. در حایکه کاروان بارسلونا استادیوم آنفیلد را ترک کرده و راهی فرودگاه بندر لیورپول شده بود، طول کشیدن بیش از حد آزمایش دوپینگ باعث شد مسی به اتوبوس نرسد و تنها از میکسدزون رد شده و راهی فرودگاه شود.

مارکا مدعی شد لیونل مسی بعد از بازی در رختکن نتوانسته جلوی اشک های خود را بگیرد و برای لحظاتی گریه کرده است که این نشان می دهد فتح لیگ قهرمانان چقدر برای وی اهمیت داشته است.

به نظر می رسد عصبانیت شدید مسی از اتفاقات رخ داده و معطلی فراوان برای آزمایش دوپینگ بعد از شکست سنگین، وی را بیشتر از همیشه عصبانی کرده و به همین دلیل مسی به اولین اعتراض هواداران بارسلونا در فرودگاه واکنش نشان داده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jww5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کابوس هاس چند سال اخیر  و ژست آشنای لئو مسی در اروپا؛ ناکامی! (عکس)

 لیورپول 4-0 بارسلونا؛ شگفتی بزرگ در آنفیلد رقم خورد
دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا