//
کدخبر: ۱۸۶۰۵۳ //

فن درسار مقصد ستاره آژاکس درفصل آینده را اعلام کرد

ادوین فن‌درسار، مدیر اجرایی باشگاه آژاکس می‌گوید ماتیس دی‌لیخت، ستاره این تیم به لالیگا یا لیگ برتر منتقل شده و فصل آینده برای یکی از باشگاه‌های حاضر در این دو لیگ بازی خواهد کرد.

فن درسار مقصد ستاره آژاکس درفصل آینده را اعلام کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیر اجرایی باشگاه آژاکس، ادوین فن‌درسار، تایید کرد که ماتیس دی‌لیخت، کاپیتان و ستاره خط دفاعی این تیم فصل آینده در این باشگاه حضور نداشته و در حالیکه چندین غول بزرگ اروپایی برای جذب او آماده شده‌اند، فصل بعدی را یا در لالیگا یا در لیگ برتر توپ خواهد زد.

امسال با درخشش آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا، دی‌لیخت، کاپیتان این تیم به یکی از پرخواهان‌ترین بازیکنان اروپا تبدیل شد و با اینکه داستان رویایی آژاکس دیشب در مقابل تاتنهام با پایانی تلخ همراه بود اما این چیزی از تمایل باشگاه‌های بزرگ اروپا برای به خدمت گرفتن دی‌لیخت نمی‌کاهد.

بیشترین شایعات مطرح شده حول انتقال این دفاع وسط 19ساله هلندی به باشگاه بارسلونا می‌گردد. بارسلونا پیش از این تکلیف انتقال هم‌تیمی او، فرانکی دی‌یونگ را مشخص کرده و دی‌یونگ در پایان فصل رسماً به بارسلونا منتقل خواهد شد. علاوه بر بارسا، از منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول و یوونتوس هم به عنوان مقاصد احتمالی دی‌لیخت یاد می‌شود.

فن‌درسار اما انتقال دی‌لیخت به یوونتوس را منتفی دانست و گفت کاپیتان آژاکس این تیم را ترک خواهد کرد ولی به یکی از تیمهای لالیگا یا لیگ برتر منتقل خواهد شد.

مدیر اجرایی آژاکس گفت:" این بازی‌ها آخرین بازی‌هایی هستند که دی‌لیخت برای آژاکس انجام می‌دهد. امیدوارم او به درخشش خود ادامه دهد. دی‌لیخت از وقتی بچه بود فوتبالیست خیلی خوبی بود و حالا قرار است به یک باشگاه بزرگ منتقل شود".

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان