تاریخ انتشار: 1398/02/19 20:06
کد خبر: 100728

شمارش معکوس برای برکناری والورده/ آغاز گمانه زنی ها در مورد سرمربی بعدی بارسا

ارنستو والورده احتمالا در پایان فصل از بارسا برکنار خواهد شد تا به این ترتیب تاوان شکست تحقیرآمیز برابر لیورپول را پس داده باشد.
شمارش معکوس برای برکناری والورده/ آغاز گمانه زنی ها در مورد سرمربی بعدی بارسا

بارسلونا با توجه به پیروزی سه بر صفری که در دیدار رفت برابر لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد، گزینه اصلی قهرمانی و صعود در این رقابت بزرگ بود اما آبی اناری‌ها در دیدار برگشت ناامید کننده ظاهر شدند و با ۴ گل تن به شکست دادند.

حذف شدن بارسا از لیگ قهرمانان اروپا حسابی هواداران این تیم را خشمگین کرده است و به احتمال خیلی زیاد شاهد اخراج والورده در تابستان خواهیم بود.

در همین رابطه روزنامه دیلی میرر از سه گزینه اصلی جایگزینی والورده گزارش داد.

به نوشته این روزنامه انگلیسی، گزینه اصلی جایگزینی والورده، اریک تن هاگ سرمربی موفق آژاکس است که توانست این تیم را به کلی متحول کند و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند هر چند که تیم او در نهایت برابر تاتنهام بازی را واگذار کرد.

 

گزینه دوم جایگزینی والورده، لوران بلان سرمربی سابق پاری سن ژرمن است که از زمان جدایی اش از این تیم هدایت تیمی را برعهده نگرفته است.

و اما گزینه سوم کیکه ستین سرمربی ۶۰ ساله رئال بتیس است که بر خلاف فصل گذشته، امسال فصل درخشانی را با این تیم تجربه نکرد ولی تجربه و دانش بالای او می‌تواند بارسلونا را به روزهای اوج برگرداند.

 

 

 

گفته می شود که این لیونل مسی است که نظر نهایی را درباره سرمربی آینده تیمش خواهد داد و باید دید که انتخاب این اعجوبه آرژانتینی برای جایگزینی والورده چه کسی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39b6zw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش تلخ والورده: هیچ عذر و بهانه ای ندارم