تاریخ انتشار: 1398/02/21 00:31
کد خبر: 100621

جنارو گتوسو: هیچی تیمی چیزی به ما نمی‌بخشد/ به دیدن بازگشت‌های لیورپول و تاتنهام نیازی نداشتیم

جنارو گتوسو به اهمیت بازی تیمش مقابل فیورنتینا کاملا واقف است.

جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فیورنتینا در هفته سی و ششم رقابت‌های سری A از دشواری این رقابت سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: برای روحیه گرفتن نیازی به دیدن بازگشت‌های لیورپول و تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا نداشتیم. جنوا مقابل آتالانتا برای سقوط نکردن می‌جنگد. باید به خودمان فکر کنیم. هیچکس چیزی به ما نمی‌بخشد. با هر چه در توان داریم به مصاف فیورنتینا خواهیم رفت تا شکستشان دهیم. برای هر بازی باید آماده شویم؛  چه از نظر فیزیکی چه از نظر روانی.  به جای فکر کردن به تقابل با مونتلا، باید  روی تیم خودم تمرکز کنم و در جبهه خودم برای بازی آماده شوم. مونتلا مربی با استعدادی است اما  تمرکز من فعلا در جای دیگری است.

او در ادامه افزود:  بازگشت مصدومان خبر خوبی است. فردا بیلیا و پاکتا بازی نخواهند کرد اما داشتن این 2  کنار تیم حس خوبی به وجود می‌آورد. می‌خواهم ببینم تیمم برای پیروزی تشنه است و همه کاری انجام می‌دهد. مطبوعات عاشق آمار هستند.در بازی قبلی بولونیا به ما موقعیت‌های زیادی داد.  میلان چندی است در فلورانس نتوانسته پیروز شود و فیورنتینا معمولا  سبب ایجاد مشکلات بسیاری می‌شود. باید برای یک بازی سخت آماده باشیم. فکر نمی‌کنم کار ما پس از این بازی راحت باشد. بعد از این دیدار هنوز 2  بازی در پیش داریم که باید پیروز شویم. آخرین بازی فصل  مقابل اسپال خواهد بود که به هیچ وجه ساده نیست.بازیکنان من با تمام توان برای تیم تلاش می‌کنند.تمرکز ما روی خودمان است. نباید انرژی هدر دهیم یا بی‌جهت  به رقبا فکر کنیم. از اینکه از جمع 4  تیم برتر بیرون هستیم، ناراحتیم. در لحظاتی از فصل می‌توانستیم بهتر از این‌ها باشیم. مصدومیت چالهان اوغلوجدی نیست و  مشکلی برای همراهی میلان ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xx9vb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گتوسو:  قرار نیست برای روسونری معجزه کنم/سبک بازی فیورنتینا را می پسندم