تاریخ انتشار: 1398/02/22 17:00
کد خبر: 100384

رئال مادرید ستاره کلیدی خود را اخراج می کند؟

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید از فهرست این تیم برای بازی امشب مقابل سوسیداد خط خورده است.

به نقل از آاس، روز گذشته زیدان اسامی بازیکنان تیمش برای بازی امشب مقابل سوسیداد را اعلام کرد که در میان آنها نام گرت بیل دیده نمی شود. این دومین بازی متوالی است که بیل حتی در فهرست 18 نفره نیز قرار نمی گیرد.

جاناتان بارنت، مدیر برنامه های بیل در واکنش به این موضوع گفت که تصمیم زیدان را درک نمی کند و این دقیقا نظر شخصی ستاره ولزی است که از زبان مدیر برنامه هایش شنیدیم.

اینگونه به نظر می رسد که زیدان گرت بیل را از رئال اخراج کرده است و از طرف باشگاه رئال به این بازیکن و ایجنتش نیز اعلام شده است که برای فصل بعد به دنبال تیمی جدید باشند.

بیل 4 اخطاره است و اگر امشب به میدان می رفت و کارت می گرفت، آخرین بازی فصل رئال در برنابئو برابر بتیس را از دست می داد. مشخص نیست زیدان از این حیث به او لطف کرده تا شانس خداحافظی در برنابئو را به او بدهد یا اینکه اصلا چنین قصدی ندارد و در بازی بعد نیز به او فرصت حضور در فهرست 18 نفره را نخواهد داد.

بیل تابستان 2013 با قراردادی به ارزش 101 میلیون یورو به رئال پیوست و هواداران این باشگاه خاطراتی خوش نیز از او به یاد دارند. گل های او در دو فینال لیگ قهرمانان 2014 و 2018 و نیز گل به یاماندنی اش به بارسا در فینال کوپا دل ری 2014، هرگز از یاد رئالی ها نخواهد رفت و شاید این شیوه خداحافظی از بیل، در شان باشگاهی مثل رئال نباشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llzzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 ستاره رئال مادرید راهی آسیا خواهد شد؟