تاریخ انتشار: 1398/02/24 00:52
کد خبر: 100201

مشکل بزرگ برای منچسترسیتی/ قهرمان در آستانه محرومیت یکساله

نیویورک تایمز ادعا کرد که ممکن است باشگاه منچسترسیتی به دلیل تخلفات مالی، برای یک فصل از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم شود.
مشکل بزرگ برای منچسترسیتی/ قهرمان در آستانه محرومیت یکساله

بعد از گزارش افشاگرانه چند ماه قبل نشریه اشپیگل در مورد تلاش های سیستماتیک باشگاه منچسترسیتی برای دور زدن قوانین فرپلی مالی یوفا، کمیته انضباطی این نهاد تحقیقاتی را در مورد این موضوع آغاز کرد و هیئت مدیره بخش کنترل مالی یوفا دو هفته قبل در سوئیس جلسه ای برگزار کرده تا در مورد این پرونده به جمع بندی نهایی برسد.

اکنون نشریه نیویورک تایمز ادعا کرد که این هیئت که ریاست آن را ایو لِتِرمه، نخست وزیر سابق بلژیک، برعهده دارد، قصد دارد منچسترسیتی را برای یک فصل از حضور در لیگ قهرمانان محروم کند.

در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، این برای منچسترسیتی که روز گذشته برای چهارمین بار در هشت سال اخیر قهرمان لیگ برتر شد، ضربه بزرگی خواهد بود.فتح لیگ قهرمانان یکی از اهداف اصلی مالکان ثروتمند سیتی از زمان خریدن این باشگاه بوده که هنوز به آن نرسیده اند.

البته آنها که این فصل جام اتحادیه را هم فتح کرده اند، فرصت دارند تا با پیروزی مقابل واتفورد در فینال هفته آینده جام حذفی، به سومین جام شان در این فصل برسند.

باشگاه منچسترسیتی بارها اتهامات مربوط به انجام هرگونه تخلف مالی را رد کرده و در بیانیه که چند ماه پیش منتشر کردند، آمده بود:"اتهامات مربوط به اتهامات مالی تماما بی اساس است. باشگاه حساب های مالی اش را به طور کامل و با توجه به آمارهای منظم و قانونی، منتشر کرده است."

اما پیش از این هم یوفا تخلف این باشگاه را تایید کرد، هرچند در آن زمان برای آنها جریمه سبکی در نظر گرفته شد. مشخص نیست در صورتی  که سیتی از حضور در چمپیونزلیگ محروم شود، این محرومیت برای فصل آینده خواهد بود یا در فصل 21-2020 اعمال می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368jpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار