//
کدخبر: ۱۸۷۶۶۴ //

مورینیو: حضورم روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن غیرممکن است!

ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین منچستریونایتد می‌گوید می‌توانسته جام‌های بیشتری نسبت به پپ گواردیولا داشته باشد.

مورینیو: حضورم روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن غیرممکن است!
به گزارش فرتاک نیوز،

ژوزه مورینیو که پس از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است، در گفت‌وگو با نشریه «اکیپ» فرانسه با اشاره به ناکامی منچستریونایتد در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و به پایان بردن فصل در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس گفت: 9 یا 10 ماه پیش، پس از کسب 8 عنوان قهرمانی لیگ گفتم که  نایب‌قهرمانی با منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس بزرگترین دستاورد من بود. حالا مردم درک می‌کنند که من چه می‌گفتم.

وی در خصوص احتمال حضورش روی نیمکت سرمربیگری پاری‌سن‌ژرمن در حالی که جایگاه توماس توخل در این تیم فرانسوی لرزان است، تأکید کرد: حضورم روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن غیرممکن است! نمی‌توانم سرمربی تیمی شوم که در حال حاضر سرمربی دارد. لطفاً در مورد تیمی با من صحبت کنید که نیمکتش خالی است.

سرمربی پیشین رئال مادرید همچنین در خصوص حذف پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط منچستریونایتد که برتری 2 بر صفر بازی رفت را با شکست 3 بر یک در بازی برگشت عوض کردند، اظهار داشت: من دلایل حذف پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان را می‌دانم، اما همیشه تحلیل‌هایم را در مورد منچستریونایتد علنی نمی‌کنم. نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و نیازی به این کار نمی‌بینیم. زمان خودش نشان خواهد داد که چرا پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان حذف شد.

آقای خاص که گفته می‌شود بندی در قراردادش با باشگاه منچستریونایتد وجود داشته که در صورت اخراج از این تیم نمی‌تواند اظهارنظر منفی یا انتقادی از این تیم انگلیسی داشته باشد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: در مورد منچستریونایتد تنها می‌خواهم دو چیز بگویم، یکی اینکه زمان خود همه چیز را خواهد گفت و دوم اینکه منچستریوناتید هنوز مشکلاتی دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره ستاره فرانسوی شیاطین سرخ که عملکردش در این تیم همراه با فراز و نشیب بوده، اظهار داشت: مارسیال شخصیتی متفاوت از کریم بنزما دارد و چیزی که می‌توانم در مورد او بگویم این است که امیدوارم آنتونی به سطحی برسد که به اندازه پتانسیلش خوب باشد. من در رئال مادرید هم با بنزما مشکلی نداشتم و می‌خواستم باعث تغییر ذهنیتش شوم چون او بازیکن بسیار با استعدادی بود.

مورینیو 56 ساله که تنها دو ماه بعد از علنی شدن اختلافش با هافبک فرانسوی شیاطین سرخ از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد، در پاسخ به این پرسش که «آیا شما در منچستریونایتد قربانی پوگبا شدید؟»، گفت: خیر! مشکلات همیشه هست، شما هم می‌ توانید مشکلات را تصور کنید، سازماندهی، جاه‌طلبی، من نمی‌توانم در پاسخ به پرسش شما بگویم که تنها پوگبا مسئول بود.

سرمربی پیشین تیم‌های اینتر و چلسی همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا مایل هستید نیکلاس په‌په - مهاجم 23 ساله لیل - را با خود به تیم بعدی‌تان ببرید؟»، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم باشگاه بعدی‌ام کجاست! اما همه می‌دانند که په‌په چه بازیکن باکیفیتی است.

آقای خاص در پاسخ به این پرسش که «آیا په‌په این فصل در سطح بازیکنانی همچون امباپه و نیمار بود؟»، اظهار داشت: په‌په تقریباً در تمامی بازی‌ها برای لیل بازی کرد و بازیکن تأثیرگذاری هم بود اما ما در مورد امباپه و نیمار صحبت می‌کنیم که دو تن از بهترین بازیکنان جهان هستند. اگر کیلیان در مقطع پایانی فصل با سه جلسه محرومیت مواجه نمی‌شد، می‌توانست بهترین گلزن اروپا در فصل جاری باشد. نیمار هم که نیمی از فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. به نظرم امباپه و نیمار در سطحی دیگر هستند.

این سرمربی پرتغالی در تمجید از یورگن کلوپ و مائوریسیو پوچتینو که موفق شدند تیم‌های لیورپول و تاتنهام را ه فینال لیگ قهرمانان اروپا برسانند، یادآور شد: کار کلوپ و پوچتینو را تحسین می‌کنم و هر دوی آنها شایسته کسب جامی بزرگی هستند و هیچ جامی هم بهتر از لیگ قهرمانان نیست. در نهایت اما یکی از این دو بازنده خواهد شد. یورگن برای سومین بار به فینال لیگ قهرمانان می‌رسد و نمی‌شود تصور کرد در صورتی که امسال هم در کسب این جام ناکام شود، چه حسی خواهد داشت! پوچتینو، او چه چیزی برده است؟

مورینیو که حالا گواردیولا با کسب 26 جام قهرمانی، یک جام از وی پیش افتاده، گفت: اگر من بعد از قهرمانی‌هایم در اروپا با پورتو و اینتر، در این تیم‌ها می‌ماندم و با آنها سوپرجام اروپا، سوپرجام داخلی و جام جهانی باشگاه‌ها را هم می‌بردم، حالا 31 جام داشتم. شاید من آن موقع خیلی دغذغه آمار و ارقام را نداشتم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۶۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان