تاریخ انتشار: 1398/03/01 16:21
کد خبر: 99163

کلوپ جانشین آلگری در یوونتوس!

پس از قطع همکاری یوونتوس با مکس آلگری، این باشگاه به دنبال پیدا کردن جانشینی مناسب برای اوست.

چند روز پیش بود که باشگاه یوونتوس رسما از قطع همکاری با ماسیمیلیانو آلگری خبر داد. این مربی برجسته، پس از 4 سال درخشان در یووه، از فصل بعد دیگر هدایت بیانکونری را برعهده نخواهد داشت.

سران یوونتوس به دنبال جذب بهترین جانشین برای آلگری هستند و صحبت از نام های مختلفی چون ژوزه مورینیو، مائوریتزیو ساری، کونته، پوچتینو و حتی یورگن کلوپ در میان است.

 

در این بین بسیاری از هواداران یووه علاقه مند به آمدن یورگن کلوپ هستند؛ چرا که سبک بازی تیم های او چشم نوازند و بسیاری را مجذوب خود می کند. لیورپول با کلوپ برای دومین سال متوالی توانسته به فینال لیگ قهرمانان راه یابد و از زمان حضور کلوپ در این باشگاه، بر تعداد هواداران این تیم در سراسر دنیا نیز به طرز چشمگیری اضافه شده است.

کار یوونتوسی ها برای جدا کردن کلوپ از لیورپول، بسیار دشوار است اما یک روزنه امید وجود دارد. طبق ادعای توتواسپورت، در قرارداد کلوپ با لیورپول که تا 2022 اعتبار دارد، بند فسخ 36 میلیون یورویی وجود دارد و اگر یووه بتواند رضایت شخصی کلوپ را جلب کند، می تواند با پرداخت این رقم، با او قرارداد همکاری امضا کند. اتفاقی که البته با توجه به ارتباط بسیار خوب کلوپ و سران لیورپول، کمی بعید به نظر می رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ol5qg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فن‌دایک و دی‌لیخت، بهترین زوج دفاعی دنیا می‌شوند
مدافع سابق لیورپول: