تاریخ انتشار: 1398/03/02 18:28
کد خبر: 99038

والورده از بارسلونا اخراج می شود؟

ارنستو والورده دومین فصل حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد و در هر دو فصل نیز موفق شده این تیم را قهرمان لالیگا کند.

بارسا برای دومین فصل متوالی زیر نظر والورده می تواند فاتح کوپا دل ری نیز بشود ولی حذف تلخ و غیرمنتظره در لیگ قهرمانان به دست لیورپول، سایه بزرگی روی موفقیت های بلوگرانا در فصل جاری انداخته است.

با والورده، بارسا فصل قبل نیز شکستی سنگین و تحقیرآمیز برابر رم داشت و نتوانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد و امسال در نیمه نهایی اتفاقی مشابه این بار برابر لیورپول رخ داد.

پس از باخت 4-0 بارسا بسیاری اعتقاد داشتند که والورده شغل خود را از دست خواهد داد و برکنار می شود ولی جوزپ بارتومئو(رئیس بارسا) یک هفته پیش تمام شایعات را رد کرد.

او امروز نیز در جمع 1000 نفر از اعضای قدیمی باشگاه بارسلونا بر حفظ والورده تاکید کرد:« می خواهم از فردی که با روشی درست وهوشمندانه در حال کمک به بارسلوناست تقدیر کنم. از ارنستو والورده حرف می زنم؛ کسی که به او اعتماد کامل داریم. تاکید می کنم که او برکنار نخواهد شد.»

بارتومئو ادامه داد:« فتح لالیگا یک موفقیت بسیار بزرگ است و شما بهتر می دانید که قهرمانی در لالیگا چقدر کار دشواری است. همان اندازه که از ناکامی تیم در لیگ قهرمانان انتقاد می شود، باید ارزش کار والورده در لالیگا را نیز یادآور شد. ما چند روز دیگر(شنبه آتی) فینال کوپا دل ری را برابر والنسیا پیش رو داریم واز همین جا برای والورده و بازیکنان، آرزوی موفقیت و پیروزی می کنم. ما می توانیم برای دومین فصل متوالی دبل کنیم که ارزش بالایی دارد. وقتی فصل تمام شود، فرصت بیشتری برای تعمق خواهیم داشت تا فصل بعد برای فتح همه جام ها تلاش کنیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlpvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



والورده لیست بارسلونا برای بازی با والنسیا را اعلام کرد