تاریخ انتشار: 1398/03/04 18:41
کد خبر: 98859

شکست رئال مادرید در پروژه جذب ستاره صربستانی

ممکن است رئال مادرید هم مانند بارسلونا از پروسه جذب لوکا یوویچ صرف نظر کند.

بعد از آنکه امروز اخباری در مورد افزایش رقم درخواستی چلسی برای فروش ادن هازارد به رئال مادرید منتشر شد، حالا احتمال منتفی شدن انتقال لوکا یوویچ هم وجود دارد.

اگرچه اخبار همگی حاکی از قطعی بودن انتقال لوکا یوویچ، ستاره صربستانی و 21 ساله فرانکفورت به رئال مادرید بود، اما حالا نشریه مارکا خبر از افزایش قیمت این مهاجم جوان و احتمال کنار کشیدن رئال مادرید از پروسه جذب یوویچ در تابستان داده است.

در دور اول مذاکرات بین رئال مادرید و فرانکفورت به نظر می رسید ارزش یوویچ چیزی در حدود 60 میلیون یورو باشد، اما با توجه به افزایش تیم های خواهان این بازیکن از جمله پاریس سن ژرمن، این رقم در حال حاضر به حدود 100 میلیون یورو افزایش یافته و این مبلغی است که رئال مادرید حاضر به پرداخت آن نخواهد بود، زیرا به نظر می رسد 50 میلیون یورو برای بازیکنی که تنها 18 ماه تجربه بازی کردن در یکی از پنج لیگ برتر اروپایی را دارد منطقی تر باشد.

بارسلونا نیز در ابتدا علاقمند به خرید لوکا یوویچ بود اما مدتی قبل به مدیران فرانکفورت اطلاع داد دیگر تمایلی به جذب او ندارد و بایرن مونیخ نیز ترجیح می دهد برای جذب تیمو ورنر از لایپزیش تلاش کند تا لوکا یوویچ.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxqvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رئال مادرید رکورد نقل و انتقالات را خواهد شکست

غلبه قرمزهای بندر لیورپول بر کهکشانی های مادرید
تاریخچه فینال جام باشگاه‌های اروپا 1981؛