//
کدخبر: ۱۹۰۲۳۴ //

شرط عجیب رئال مادرید برای فروش آسنسیو به تاتنهام

رئال مادرید تحت هیچ شرایطی تمایلی به فروش مارکو آسنسیو، مهاجم 23 ساله و اسپانیایی خود ندارد.

شرط عجیب رئال مادرید برای فروش آسنسیو به تاتنهام
به گزارش فرتاک نیوز،

مارکو آسنسیو نیز به همراه دیگر بازیکنان رئال مادرید فصل خوبی را سپری نکرد و نتایج ضعیف کهکشانی ها در طول فصل باعث شد شایعاتی در مورد احتمال جدایی برخی از بازیکنان از جمله آسنسیو از رئال مادرید منتشر شود.

نشریه اسپانیایی آ.اس مدعی شد تاتنهام خواهان جذب آسنسیو بوده و با توجه به علاقه مائوریتسیو پوچتینو به این وینگر جوان، با مدیریت باشگاه رئال مادرید وارد مذاکره شده اما پاسخ فلورنتینو پرز، درخواست پرداخت کل مبلغ بند آزادسازی از سوی باشگاه لندنی بوده است.

بند آزادسازی 600 میلیون یورویی در قرارداد آسنسیو با رئال مادرید وجود دارد و در واقع تاتنهام اگر به دنبال خرید اوست، باید این رقم غیر قابل تصور را پرداخت کند که اتفاقی محال به نظر می رسد و بدین ترتیب انتقال مارکو آسنسیو به تاتنهام منتفی شده است.

این در شرایطی است که خود رئال مادرید نیز به دنبال جذب کریستن اریکسن، هافبک دانمارکی و خلاق تاتنهام است و طبیعتا فلورنتینو پرز آمادگی این را دارد که در صورت ارائه پیشنهاد رسمی برای خرید اریکسن، مبلغ درخواستی هنگفتی از سوی دانیل لووی به وی ارائه شود و در این شرایط انتقال اریکسن نیز به برنابئو بسیار دشوار به نظر می رسد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۲۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان