تاریخ انتشار: 1395/07/11 20:52
کد خبر: 258128

گواردیولا: باختن قسمتی از فوتبال و شغل ما محسوب می شود

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به تمجید از عملکرد تاتنهام پرداخت و اذعان داشت که این تیم مستحق پیرزی در دیدار امروز بوده است.
گواردیولا: باختن قسمتی از فوتبال و شغل ما محسوب می شود

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، عصر امروز تاننهام موفق شد با ارائه یک بازی برتر، با دو گل منچسترسیتی را شکست داده و اولین شکست فصل را به سیتیزن ها تحمیل کند.

 

گواردیولا گفت: "آنها نمایش بهتری از ما داشتند و خیلی خوب بازی کردند. ما مشکلات زیادی در ترکیب خود داشتیم و در توپ های دوم، هرگز در موقعیت درستی قرار نمی گرفتیم. به تاتنهام تبریک می گویم. اما ما باید استراحت کنیم و همراه با بازیکانی که در بازی های ملی حضور ندارند به تمرینات خود ادامه دهیم. همیشه بعد از دریافت گل، بازگشت به شرایط و اشتیاق اولیه دشوار است. ما در 20-15 دقیقه پایانی خوب بازی کردیم اما در خلق موقعیت ناتوان بودم.

 

ما می دانستیم که تاتنهام با پرس شدیدی به استقبال ما خواهد آمد و برنامه ما نیز اعمال همین روش بود. اما آنها موفق تر عمل کردند و تفسیر من از بازی در همین خلاصه می شود. باختن قسمتی از فوتبال و شغل ما محسوب می شود. من هرگز تصور نمی کردم که ما قرار نیست در هیچ دیداری شکست بخوریم. اما در زمان وقوع شکست، ما باید راهی برای بهتر شدن بیابیم.

 

من در اینجا حاضر نیستم تا در مورد خودم صحبت کنم. دلیل حضور من، انجام بهترین عملکرد ممکن روی نیمکت منچسترسیتی است و کادر فنی باید شرایط را تحلیل کند تا بداند که چه کارهایی به نفع ما می باشد و از چه اتفاقاتی باید اجتناب کنیم. تازه در ماه اکتبر هستیم و نمی توان انتطار داشت که همه چیز در بهترین حالت باشد. من تازه به این تیم ملحق شده ام و می دانم که راه درازی تا پایان فصل در پیش است و من معتقدم بهترین زمان برای سنجش عملکرد یک تیم، در پایان فصل است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pego

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاتنهام-منچسترسیتی/ بازی دشوار شاگردان گواردیولا