تاریخ انتشار: 1398/03/10 13:20
کد خبر: 98204

نیمار نه اما پوگبا گزینه مناسبی برای رئال است!

رومن کالدرون، رئیس سابق رئال مادرید می‌گوید نیمار برای رئال مادرید گزینه مناسبی نیست ولی پل پوگبا می‌تواند برای رئال خرید خوبی باشد.
نیمار نه اما پوگبا گزینه مناسبی برای رئال است!

رومن کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید می‌گوید نیمار برای رئال گزینه مناسبی نیست ولی پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد اگر به قیمت مناسبی خریده شود می‌تواند برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا خرید خوبی باشد.

این در حالی است که انتظار می‌رود فلورنتینو پرز، رئیس حال حاضر باشگاه در فصل تابستان بار دیگر به سراغ سیاست کهکشانی‌های خود رفته و ستاره‌های بزرگ و گران‌قیمت و پر سر و صدایی را به مادرید منتقل کند. در این میان از ستاره‌های بزرگی در فرانسه، انگلیس و آلمان به عنوان گزینه‌های احتمالی نقل و انتقالات رئال یاد شده است.

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه هم درباره انتقال‌های پیش رو توصیه‌هایی دارد که در گفتگو با شبکه اسکای آنها را خطاب به مدیران امروز رئال به زبان آورده. کالدرون در این باره گفت:" نیمار فوتبالیست درجه‌یکی است ولی من معتقد نیستم او برای حضور در رئال مادرید گزینه مناسبی باشد. این را به خاطر رفتاری که او در بازی‌های اخیرش نشان داده می‌گویم".

رئیس سابق رئال در ادامه گفت:" پوگبا؟ شاید. او یکی از بازیکنانی است که زیدان رسما اعلام کرده از او خوشش می‌آید. ولی مساله مالی است. رئیس ما تصمیم گرفته برای استادیوم جدید باشگاه مبالغ هنگفتی سرمایه‌گذاری کند که واقعا خنده‌دار به نظر میر‌سد چون ما همین حالا یک استادیوم فوق‌العاده داریم".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bkmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فهرست ارزشمندترین بازیکنان فوتبال جهان/ مسی با 163 میلیون پوند در صدر