تاریخ انتشار: 1398/03/10 16:27
کد خبر: 98183

مقصد احتمالی آگوئرو مشخص شد

سرخیو آگوئرو دو سال دیگر با سیتی قرارداد دارد ولی قصد ندارد در این تیم به فوتبالش پایان دهد.

سرخیو آگوئرو در اوج جوانی از ایندپندینته آرژانتین به اتلتیکو پیوست و در این تیم سال های خوبی را پشت سر گذاشت. او سال 2011 به منچسترسیتی پیوست و در این تیم تبدیل به یک اسطوره شده است. آگوئرو با پیراهن سیتی چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر کسب کرده است.

او که اکنون در اردوی تیم ملی آرژانتین برای حضور در کوپا آمه ریکا به سر می برد، در نشستی خبری و در مورد شایعات جدایی اش از سیتی گفت:« من دو سال دیگر با سیتی قرارداد دارم و این دو سال را نیز در همین باشگاه خواهم ماند ولی سپس باید ببینم چه می شود. قطعا بازگشت به ایندپندینته، اولویت من پس از جدایی از سیتی خواهد بود و دوست دارم فوتبالم را در این باشگاه تمام کنم.»

آگوئرو در مورد وضعیت لیونل مسی گفت:« مسی همیشه از حضور در تیم ملی خوشحال است و با خود، شور و نشاطی عجیب را به تیم تزریق می کند. معتقدم مردم باید بدانند که مسی عاشق تیم ملی آرژانتین است. روحیه مسی؟ فوتبال همین است. پس از شکست بارسا برابر لیورپول(نیمه نهایی لیگ قهرمانان) طبیعی بود که مسی ناامید و ناراحت شود. هیچکس از باخت خوشش نمی آید ولی لئو بهتر از هر کسی می داند که فوتبال با شادی و غم عجین شده و باید هر نتیجه ای را پذیرفت.»ستاه سیتی در مورد شانس آلبی سلسته برای قهرمانی در کوپا آمه ریکا گفت:« در دو دوره اخیر به فینال رسیدیم ولی نتوانستیم قهرمان شویم. با تجربه آن دو فینال، همه تلاش مان را خواهیم کرد تا این بار قهرمان شویم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxokd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رسمی؛ ترکیب اتلتیکومادرید مقابل لوانته اعلام شد