تاریخ انتشار: 1398/03/13 18:46
کد خبر: 97848

هری کین: همه ما می خواهیم برنده این عنوان شویم

هری کین، مهاجم گلزن تیم ملی انگلیس، ابراز امیدواری کرد سه شیرها فاتح لیگ ملت های اروپا شوند.

آخر این هفته و در نیمه نهایی لیگ ملت ها اروپا، انگلیس در دیداری دشوار به مصاف هلند خواهد رفت و هری کین امیدوار است این نسل قادر باشد به حسرت نیم قرنی انگلیس مبنی بر عدم فتح یک جام بین المللی پایان دهد.

هری کین گفت: "آخرین جام انگلیس در سال 1966 بدست آمده که مربوط به سال های خیلی دور است و لیگ ملت های اروپا می تواند فرصت خوبی برای ما برای فتح یک جام باشد و ما تلاش می کنیم در این رقابت ها به برتری دست یابیم.

همه ما می خواهیم برنده این عنوان شویم و آن را با بازیکنان و هواداران تقسیم کنیم و این یک انگیزه بزرگ برای ماست. شما می خواهید این شادی را برای مردم به ارمغان بیاورید و به عنوان یک فوتبالیست بخشی از این موفقیت باشید. من فکر می کنم اگر ما به پیش رفته و قهرمان شویم، این یک گام دیگر برای پیشبرد اهداف مهم در آینده خواهد بود. فتح جام روحیه تیمی را بیشتر و بیشتر می کند و این رقابت ها فرصتی است برای اینکه روند قهرمانی ها را آغاز کنیم.  

حضور بازیکنان لیورپول و تاتنهام در ترکیب تیم ملی انگلیس؟ ما هماهنگی بالایی داریم و اگرچه در باشگاه های مختلفی بازی می کنیم اما زمانیکه راهی اردوی تیم ملی می شویم همه به طور کامل روی این موضوع تمرکز می کنند.

من فکر می کنم این واقعیت که ما مقابل یکدیگر در عرصه باشگاهی بازی کرده ایم و تبدیل شدن انگلیس به تیمی جوان و یک تیم، یعنی ما رابطه خوبی داریم. ممکن است شما در تاتنهام، سیتی یا لیورپول بازی کنید، اما ما به قدری یکدیگر را می شناسیم که انگار هم تیمی هستیم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457ayq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قرعه کشی نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا برگزار شد