تاریخ انتشار: 1398/03/14 18:21
کد خبر: 97747

ابراز علاقه ساری برای پیوستن به یوونتوس

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، ابراز علاقه کرد دوباره در کشور خود زندگی کند.

بعد از سپری کردن یک سال پر فراز و نشیب که در نهایت پایان خوشی داشت و چلسی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا گردید، اخبار حاکی از آن است که ماموریت مائوریتسیو ساری در انگلیس به پایان رسیده و او سودای بازگشت به خانه در سر دارد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، علیرغم مطرح شدن گزینه های فراوان این مائوریتسیو ساری است که به عنوان سرمربی بعدی یوونتوس انتخاب خواهد شد و شاید او کسی باشد که قادر به برآورده کردن رویای بیانکونری برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. مائوریتسیو ساری در مصاحبه ای برای زندگی کردن دوباره در کشورش ابراز دلتنگی کرده و این یعنی آمادگی او برای پذیرش هدایت یوونتوس.

ساری گفت: "ما ایتالیایی‌ها احساس فراوانی به خانه خود داریم و دوری از ایتالیا به ما این احساس را می دهد که انگار چیزی کم داریم. سال بسیار سنگینی برایم بود زیرا دوستان و والدین سالخورده ام را خیلی کم ملاقات کردم. زندگی کردن در ایتالیا برای ما همیشه جذاب بوده است و همیشه در زمان دوری در ما حسی وجود دارد که علاقه داریم زودتر به خانه خود بازگردیم.

اما در این سن و سال من فقط به دنبال انتخاب حرفه ای هستم. هواداران ناپولی از علاقه من به خود آگاهند، من در سال گذشته تصمیم گرفتم به خارج از ایتالیا بروم و گرچه این حرفه می تواند منجر به مسیرهای دیگر شود، اما ارتباط من با آنها تغییر نخواهد کرد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zj9r6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسطوره چلسی جانشین ساری می شود