تاریخ انتشار: 1398/03/15 18:37
کد خبر: 97634

رئالی ها تنها مشتریان اریکسن نیستند

با مصاحبه امروز کریستن اریکسن، اخبار و شایعات در مورد او به اوج رسیده است.

کریستن اریکسن، هافبک خلاق و دانمارکی تاتنهام، امروز در مصاحبه ای مدعی شد زمان جدایی از باشگاه انگلیسی فرا رسیده و ممکن است او در تابستان راهی تیم دیگری شود که اخبار حاکی از علاقه شدید رئال مادرید به او و احتمال فراوان انتقال وی به برنابئو است.

اما منابع ایتالیایی مدعی شدند به جز رئال مادرید، یوونتوس نیز خواهان جذب کریستن اریکسن به تورین است. بیانکونری قصد دارد در تابستان امسال خط میانی خود را تقویت کند و با توجه به احتمال جدایی میرالیم پیانیچ، آنها کریستن اریکسن را به عنوان جانشین هافبک صربستانی خود در نظر گرفته اند.

البته به جز کریستن اریکسن، پل پوگبا دیگر گزینه مدنظر یوونتوس برای تقویت خط میانی است اما رقم بالای هر دو بازیکن، شرایط را برای موفقیت بیانکونری در به سرانجام رساندن این پروژه دشوار ساخته است.

قرارداد کریستن اریکسن یک سال دیگر با تاتنهام به پایان خواهد رسید و با توجه به عدم تمایل اسپرز به واگذاری رایگان او در تابستان آینده و علاقه خود این بازیکن به جدایی، می توان گفت فروش کریستن اریکسن قطعی است و احتمالا یکی از بین رئال مادرید و یوونتوس مقصد بعدی این هافبک دانمارکی خواهد بود که البته شانس کهکشانی ها برای این انتقال بیشتر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jw5re

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هشدار کاپیتان لیورپول؛ قوی نبودند فینالیست نمی‌شدند