تاریخ انتشار: 1398/03/15 19:21
کد خبر: 97630

نمی دانم در لیورپول خواهم ماند یا خیر

دیووک اوریگی، مهاجم 24 ساله و بلژیکی لیورپول، ابهام آمیز در مورد آینده اش در این باشگاه صحبت کرد.

دیووک اوریگی در مسیر قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان دو گل فوق العاده حساس به ثمر رساند و با باز کردن دروازه بارسلونا در نیمه نهایی و تاتنهام در فینال، در این موفقیت نقش آفرینی کرد. تنها یک سال از قرارداد دیووک اوریگی مانده و او هنوز در مورد آینده خود تصمیم نگرفته است.

دیووک اوریگی گفت: "نمی دانم در لیورپول خواهم ماند یا خیر، اما در حال حاضر تمرکز من روی بازی های تیم ملی بلژیک است. من نمی خواهم بیش از پیش درباره آینده ام صحبت کنم، اما لیورپول نسبت به ویژگی های من شناخت دارد و اخیرا نیز پیشنهاد تمدید قرارداد به من ارائه کرده که این اولین قدم است.

من در لیورپول احساس راحتی می کنم و فکر می کنم این موضوع بسیار مهم است. همچنین مهم تر از همه مسائل این است که یک سرمربی بزرگ به نام یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول قرار دارد.

من نیز اهداف شخصی در ذهن خود دارم اما تیم برایم در اولویت قرار دارد. من خیلی بیشتر از بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال تجربه داشته و خیلی بیشتر بالغ شده ام. من فقط بر روی مسائل مهم تمرکز می کنم و می دانم که می توانم پیشرفت زیادی داشته باشم، اما آموخته ام که از تجربه ای که در حال حاضر دارم نیز لذت ببرم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnyad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 هشدار کاپیتان لیورپول؛ قوی نبودند فینالیست نمی‌شدند