//
کدخبر: ۱۹۲۷۳۵ //

اظهارات کپا آریزابالاگا در مورد رابطه اش با دخیا

کپا آریزابالاگا، دروازه بان اسپانیایی و جوان چلسی، در مورد عدم انتقال به رئال مادرید در زمستان قبل صحبت کرد.

اظهارات کپا آریزابالاگا در مورد رابطه اش با دخیا
به گزارش فرتاک نیوز،

در ژانویه 2018 اخبار همه حاکی از انتقال کپا به رئال مادرید بود اما در نهایت این انتقال رخ نداد و این سنگربان جوان مدتی بعد راهی چلسی شد تا با این تیم در اولین فصل به قهرمانی در لیگ اروپا نیز دست پیدا کند؛ روندی که کپا از آن ابراز رضایت کرده است.

کپا گفت: "من آن موضوع را به عنوان یک اتفاق بد نمی بینم. این یک تجربه دیگر در زندگی من بود و من مجبور بودم از آن گذر کنم اما پشیمان نیستم. در آن مقطع من مسائل زیادی را آموختم زیرا اتفاقات فراوانی برایم رخ داد که در آینده به سود من خواهد بود. بحث زیادی در مورد من وجود داشت اما من علاقه ای به صحبت کردن نداشتم تا همه چیز تمام شود، آن روزها دشوارترین لحظات برای من بودند.

رابطه با داوید دخیا؟ بسیار عالی، فضا در تمرینات بسیار خوب است، ما هر دو برای باشگاه های بزرگی بازی کرده و برای اهداف مشابه مبارزه می کنیم. ما گاهی به هم پیام هم می دهیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

فصل اول حضور در چلسی؟ خوشحالم که با قهرمانی در لیگ اروپا، فصل پر فراز و نشیب ما به خوبی به پایان رسید. اگر به گذشته نگاه کنیم متوجه می شویم که چلسی به اهداف خود رسید زیرا ما هم موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شدیم و هم در لیگ اروپا به قهرمانی دست پیدا کردیم."

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان