تاریخ انتشار: 1398/03/17 17:16
کد خبر: 97458

تلاش برای جذب گریزمان،توهین به بارسلونا است!

از نظر رئیس سابق بارسلونا تلاش برای جذب گریزمان یک نوع توهین به باشگاه محسوب می شود.
تلاش برای جذب گریزمان،توهین به بارسلونا است!

پس از اینکه آنتوان گریزمان سال گذشته پیشنهاد بارسا را رد کرد و در اتلتیکو ماند، بسیاری تصور می کردند که درهای بارسا به روی او بسته شده است؛ ولی یک سال بعد و پس از ناکامی اتلتیکو در همه جبهه ها و جدایی چندین بازیکن بزرگ از جمله دیگو گودین و لوکاس هرناندز، گریزمان نیز تصمیم به جدایی گرفت. کمی بعد فاش شد که سران بارسا از ماه مارچ گذشته با وی به توافق قطعی رسیده اند و اول جولای او را به خدمت خواهند گرفت.

گفته می شود که قرارداد پیشنهادی بارسا به گریزمان مثل سال گذشته 5 ساله با دستمزد سالانه 17 میلیون یورو خالص است و از این حیث، گریزمان پس از مسی قرار می گیرد.

خوان لاپورتا، رئیس بارسا بین سال های 2003 تا 2010 اما با این انتقال مخالف است:« اگر من رئیس بارسا بودم و گریزمان با من آن کار را انجام می داد، هرگز دیگر برای جذبش اقدام نمی کردم. حتی یک لحظه هم نباید به این موضوع فکر کرد. البته اگر من رئیس بارسا بودم و با گریزمان مذاکره می کردم، قطعا او را به بارسا می آوردم. حتی اگر بازیکنان بارسا موافق انتقال گریزمان باشند و به سود باشگاه هم باشد، من به سمتش نمی رفتم.»

لاپورتا در مورد ماندنی شدن والورده در بارسا هم گفت:« این تصمیم هیات مدیره بود و نمی دانم از این بابت فشاری روی بارتومئو وجود داشت یا خیر. اگر والورده ماندنی شد، به معنای این است که از نظر ریاست باشگاه، او مربی دارای صلاحیتی برای هدایت تیم است اما من معتقدم تیم مدیریت فعلی اهداف ورزشی درستی را دنبال نمی کنند. خریدهایی گران و بیهوده داشته اند و روز به روز نیز از فلسفه حقیقی بارسا فاصله می گیرند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jw5xk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا قصدی برای جذب گریزمان ندارد