تاریخ انتشار: 1398/03/20 18:58
کد خبر: 97150

کلید رئال مادرید برای خرید ستاره PSG

ممکن است آرزوی فلورنتینو پرز مبنی بر خرید کیلیان امباپه در تابستان همین امسال عملی شود.

دو سال پیش و پس از فصل خیره کننده کیلیان امباپه در موناکو، رئال مادرید آماده پرداخت 180 میلیون یورو و جذب این ستاره فرانسوی بود اما در آخرین لحظات این پاری سن ژرمن بود که گوی سبقت را ربود و امباپه راهی این تیم شد.

اما حالا بعد از دو سال، ممکن است رئال مادرید در همین تابستان قادر به جذب امباپه باشد. طبق ادعای نشریه آ.اس، آنتوان گریزمان در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن قرار دارد و به همین دلیل ممکن است باشگاه فرانسوی در تابستان امسال به فروش یکی از دو ستاره خود یعنی نیمار یا امباپه به رئال مادرید رضایت دهد.

در هفته های اخیر اخباری در مورد اختلاف امباپه با توماس توخل و برخی از اعضای کادر مدیریتی باشگاه پاری سن ژرمن شنیده شده و این بازیکن همیشه از بازی کردن زیر نظر زین الدین زیدان استقبال کرده است. همچنین امباپه تا سال 2022 با باشگاه فرانسوی قرارداد دارد و در صورت عدم تمدید قرارداد، پاری سن ژرمن در صورت فروش او در تابستان سال 2020 یا 2021، مبلغ به مراتب کمتری نسبت به امسال دریافت خواهد کرد.

البته تمام این اخبار در حد گمانه زنی هاست اما به هر حال رئال مادرید آماده نهایی کردن این انتقال بوده و شرایط باشگاه پاری سن ژرمن را برای انتخاب بهترین زمان برای ارائه پیشنهاد بررسی می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279lme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هازارد بعد از راموس دومین بازیکن پر درآمد رئال