تاریخ انتشار: 1398/03/25 18:40
کد خبر: 96726

چراغ سبز مانولاس برای پیوستن به ناپولی

مدافع یونانی تیم فوتبال رم برای پیوستن به نایب قهرمان فصل گذشته سری A چراغ سبز نشان داد.
چراغ سبز مانولاس برای پیوستن به ناپولی

شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که کاستاس مانولاس شخصاً برای پیوستن به ناپولی اعلام آمادگی کرده و موافقت خود را به اطلاع این باشگاه رسانده است. در همین راستا، این شبکه نوشته است که باشگاه رم ترجیح می‌دهد به جای گرفتن 36 میلیون یوروی غرامت فسخ قرارداد مدافع یونانی‌اش، یکی از بازیکنان ناپولی را به خدمت بگیرد.

باشگاه ناپولی، مانولاس را به‌عنوان زوجی ایده‌آل برای کالیدو کولیبالی و جانشینی مناسب برای رائول آلبیول در نظر گرفته است، کسی که به‌زودی در ازای شش میلیون یورو به ویارئال می‌پیوندد.

طبق اعلام آخرین گزارش‌ها، مانولاس به ناپولی چراغ سبز نشان داده است و اکنون سرنوشت این جابه‌جایی تنها توافق میان دو باشگاه رم و ناپولی بستگی دارد.

در همین حال سایت توتومرکاتو وب نوشته است که ناپولی به مانولاس حقوق 3.5 میلیون یورو در سال به علاوه پاداش پیشنهاد کرده است.

بازیکنی که ناپولی به رم برای معاوضه با مانولاس پیشنهاد کرده، آمادو دیاواراست، اما جالوروسی دریس مرتنس، هافبک بلژیکی ناپولی را می‌خواهد.

مانولاس مشتریان دیگری مانند یوونتوس و میلان هم دارد، اما ظاهراً خود او ترجیح می‌دهد که به تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی ملحق شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27greg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش ساری به خائن خواندن وی از جانب ناپلی‌ها