تاریخ انتشار: 1398/04/02 21:04
کد خبر: 95975

گریزمان- بارسلونا؛ این انتقال بالاخره نهایی می شود؟

به نظر می رسد دیگر فاصله ای بین انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا وجود نداشته باشد.
 گریزمان- بارسلونا؛ این انتقال بالاخره نهایی می شود؟

 آنتوان گریزمان برای سومین بار در آستانه انتقال به بارسلونا قرار گرفته و به نظر می رسد این بار وی از همیشه به نوکمپ نزدیک تر است. در سال 2010 پپ گواردیولا برای جذب آنتوان گریزمان جوان و 20 ساله اقدام کرد و ایده باشگاه این بود که گریزمان یک فصل و برای فراگیری فلسفه بارسلونا راهی لاماسیا و تیم دوم شود و بعد از آن به تیم اصلی راه یابد.

در آن مقطع بارسلونا ستاره هایی چون لیونل مسی، داوید ویا و پدرو را  در خط حمله داشت و مدتی بعد نیز الکسیس سانچس به این جمع اضافه شد تا در نهایت گریزمان تصمیم به رد پیشنهاد بارسا بگیرد.

گریزمان بعدها در کتاب بیوگرافی خود در این مورد نوشت: "وقتی من در رئال سوسیه داد بازی می کردم پپ گواردیولا از من خواست با بارسلونا قرارداد امضا کنم. در آن مقطع من 20 ساله بودم و این پیشنهاد یک انگیزه واقعی برایم بود. اما من تازه یک فصل بود در سطح اول بازی می کردم و قرار بود به تیم دوم بارسلونا بروم، به همین دلیل این پیشنهاد را رد کردم."

سال قبل نیز گریزمان در آستانه انتقال به بارسلونا قرار داشت اما وی با انتشار یک فیلم خبر از ماندن در اتلتیکومادرید داد و باید دید این داستان بالاخره امسال به سرانجام خواهد رسید یا خیر."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485gvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال گریزمان به بارسلونا تأیید نشد!