//
کدخبر: ۱۹۶۸۰۷ //

کوتینیو: هنوز نمیدانم آینده ام چه می شود

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا در بحبوحه شایعات درباره جدایی‌اش از این تیم می‌گوید هنوز نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

کوتینیو: هنوز نمیدانم آینده ام چه می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا که این روزها به همراه تیم ملی برزیل برای شرکت در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا در کشورش حضور دارد، درحالیکه شایعات درباره جدایی او از بارسا به اوج رسیده به خبرنگاران گفت هنوز نمی‌داند در این مورد چه اتفاقی خواهد افتاد و آینده او چه خواهد بود.

کوتینیوی 27ساله که ژانویه 2018 با قراردادی 142 میلیون یورویی از لیورپول به بارسا منتقل شد ولی نتوانست انتظارات را برآورده کند با شایعاتی درباره انتقال قریب‌الوقوعش به چلسی، منچستریونایتد یا پاری سن ژرمن روبرو است.

کوتینیو در برزیل به خبرنگارانی که از او درباره آینده‌اش می‌پرسیدند گفت:" من با بارسلونا قرارداد دارم و قصدم همیشه این بوده که در این باشگاه موفق شوم. ولی در حال حاضر تمام تمرکزم روی تیم ملی برزیل معطوف شده و درباره آینده‌ام در بارسا نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد".

ستاره برزیلی در ادامه گفت:" خیلی از چیزهایی که رسانه‌ها می‌گویند اصلا درست نیست. در مورد آینده من، ما هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. واقعیت این است".

کوتینیو در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" راستش را بخواهید فصل گذشته فصل خوبی نبود. من آنطور که می‌خواستم عملکرد خوبی نداشتم و اوضاع آنطور که امیدوار بودم پیش نرفت. ولی امیدوارم از این درس بگیرم تا از این به بعد برای موفق شدن با تمرکز بیشتری کار کنم".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان