تاریخ انتشار: 1398/04/07 12:41
کد خبر: 95568

اختلاف دو باشگاه رئال و آژاکس بر سر قیمت فان دی بیک

بعد از شایعات مطرح شده درباره انتقال فان دی‌بیک، پدیده جوان آژاکس به رئال، مارکا می‌گوید دو باشگاه بر سر قیمت او دچار اختلاف شده‌اند.
اختلاف دو باشگاه رئال و آژاکس بر سر قیمت فان دی بیک

دانی فان دی‌بیک، ستاره 22ساله آژاکس که یکی از پدیده‌های جوان فصل گذشته فوتبال اروپا بوده مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال او به سانتیاگو برنابئو مطرح شده است. ولی روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید دو باشگاه بر سر قیمت او دچار اختلاف شده‌اند و این ممکن است بر سر راه انتقال فان دی‌بیک به رئال مشکل ایجاد کند.

بر اساس گزارش مارکا، آژاکس برای واگذاری فان دی‌بیک، 65 میلیون یورو طلب می‌کند ولی رئال مادرید قصد ندارد برای انتقال ستاره هلندی به تیمش بیشتر از 50 میلیون یورو بپردازد.

فان دی‌بیک در جریان حذف رئال مادرید و یوونتوس در فصل گذشته چمپیونزلیگ توسط آژاکس نقش مهمی داشت و از همان زمان در رادار رئال قرار گرفت. رئال که احتمال می‌دهد دو هافبک خود لیورنته و سبایوس را از دست بدهد برای تقویت خط میانی‌اش برنامه‌ریزی کرده و معتقد است پدیده جوان هلندی در این پست موفق خواهد بود.

مارکا می‌گوید با وجود علاقه مدیران ارشد رئال به فان دی‌بیک، زین‌الدین زیدان او را بعد از پل پوگبا به عنوان هدف دوم نقل و انتقالاتی خود در نظر گرفته است.

مشکل از آنجا نشات می‌گیرد که آژاکس بعد از جدایی ستاره بزرگش دی یونگ و همینطور تقریباً قطعی شدن جدایی یک ستاره دیگر، ماتیس دی‌لیخت، قصد ندارد ستاره‌های بیشتری از تیم فصل گذشته خود را از دست بدهد و به همین خاطر است که برای فان دی‌بیک قیمتی 65 میلیون یورویی تعیین کرده است.

اما رئال بعد از بازارسنجی به این نتیجه رسیده که ارزش واقعی ستاره جوان هلندی کمتر از این مبلغ است و در نتیجه مشغول چانه‌زنی با آژاکس است تا رقم درخواستی باشگاه هلندی را پایین‌تر بیاورد.

مدیران آژاکس در روزهای اخیر به رسانه‌های هلندی گفته‌اند که از تمایل رئال به جذب ستاره جوان‌شان اطلاع دارند و علاوه بر رئال، پاری سن ژرمن هم از آنها خواسته تا نظرشان را درباره انتقال فان دی‌بیک به پاریس اعلام کنند. ولی هلندی‌ها می‌گویند در حال حاضر هیچ مذاکره مستقیم و رسمی‌ای با هیچ باشگاهی درباره فان دی‌بیک در دست اقدام ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8gb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ده‌لیخت در مصاحبه‌ای پیوستنش به بارسلونا را رد نکرد