تاریخ انتشار: 1398/04/07 14:02
کد خبر: 95554

بازگشت نیمار به بارسلونا ابعاد جدیدی پیدا کرد

شایعات انتقال نیمار از پی اس جی به بارسلونا روز به روز قوت می گیرند و امروز اسپورت ادعایی جدید در مورد ستاره برزیلی مطرح کرد.
بازگشت نیمار به بارسلونا ابعاد جدیدی پیدا کرد

بازگشت نیمار به بارسلونا ابعاد جدید پیدا کرده است. ستاره برزیلی که گویا از مدت ها پیش با سران پاری سن ژرمن به مشکل خورده، دیگر به یقین برای جدایی از این باشگاه رسیده است. او که از رئال هم پیشنهاد داشت، در نهایت تصمیم گرفته تا به باشگاه سابق خود بارسلونا برگردد.

جوردی کاردونر، نایب رئیس بارسا روز گذشته این خبر را تایید کرد و گفت که نیمار خودش را به ما پیشنهاد داده ولی با او نه تماس داشته ایم و نه فعلا برنامه ای برای جذب او داریم.

پیش از این نشریه اسپورت فاش ساخته بود که نیمار حاضر است تمام شروط باشگاه بارسلونا برای بازگشت را قبول کند. شروطی مثل کاهش میزان دستمزد از 36 میلیون یورو به 24 میلیون یورو و نیز عذرخواهی رسمی از هواداران.

امروز همین نشریه ادعا کرد که مادر و خواهر نیمار به درخواست او به بارسلونا آمده اند و در حال جست وجو برای خرید یک عمارت مناسب هستند.

منطقه پدرالبس، نزدیک به ورزشگاه نوکمپ و در منطقه شمالی شهر بارسلونا منطقه ایده آل نیمار است و خانواده او قصد دارند بار دیگر در همین منطقه ساکن شوند. در دوره 4 ساله اول حضور نیمار در بارسا او در همین منطقه اقامت داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5gg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 همه در بارسلونا موافق بازگشت نیمار نیستند