تاریخ انتشار: 1398/04/08 18:41
کد خبر: 95446

احساس غرور می‌کنم که بازیکن منچستریونایتد شده ام

برای آرون وان بیساکا، انتقال به منچستریونایتد رویایی بود که به حقیقت پیوست.

ساعاتی پیش بود که باشگاه منچستریونایتد خبر از رسمی شدن انتقال آرون فان بیساکا از کریستال پالاس داد. این مدافع تیم جوانان انگلیس، با قراردادی 5 ساله به ارزش 45 میلیون پوند بعلاوه 5 میلیون پوند بندهای متغیر، از این پس برای شیاطین سرخ به میدان خواهد رفت که یک پیشرفت بزرگ برای او محسوب می شود.

وان‌بیساکا پس از پیوستن به منچستریونایتد گفت:« حس من باورنکردنی است و احساس غرور می‌کنم که بازیکن منچستریونایتد شده ام و می‌دانم که چنین فرصتی نصیب هر بازیکنی نمی شود.

 بی‌صبرانه منتظر آشنایی با هم تیمی های جدیدم هستم. یک استراحت کوچک پس از مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا خواهم کرد و سپس منتظر تمرین زیرنظر اوله گنار سولسشر(سرمربی یونایتد) در تور پیش‌فصل هستم.»

اوله گنار سولسشر نیز در تمجید از خرید جدید تیمش گفت:« وان‌بیساکا یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر انگلیس است. او روحیه کاری مناسب، استعداد و ذهنیت لازم برای بازی در منچستریونایتد را دارد. او دقیقاً از آن دست بازیکنانی است که دنبال‌شان می‌گردیم که به ترکیب خودمان اضافه کنیم تا به ما برای پیشرفت در آینده کمک کنند.

آرون بازیکنی جوان، تشنه موفقیت و مشتاق برای یادگیری است که داشتن چنین ویژگی‌هایی برای سن او خیلی مهم است. خوشحالم که وان‌بیساکا با ما قرارداد امضا کرد و دنبال این هستیم تا پیشرفت فوق‌العاده او را ادامه‌دار کنیم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yakre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید منچستریونایتد معرفی شد