تاریخ انتشار: 1398/04/14 01:01
کد خبر: 94905

بوفون: نه بازوبند را می خواهم، نه شماره یک را

جانلوئیجی بوفون، دروازه بان باتجربه ایتالیایی، اعلام کرد در بازگشت به یوونتوس، نه قصد دارد پیراهن شماره یک را از وویژک شزنی بگیرد و نه بازوبند کاپیتانی را از جورجو کیه لینی.
 بوفون: نه بازوبند را می خواهم، نه شماره یک را

 بوفون بعد از 17 فصل حضور در یوونتوس، در تابستان سال گذشته از این باشگاه جدا شد و به پاری سن ژرمن رفت. اما دوره حضورش در پاریس چندان خوب پیش نرفت و حتی بسیاری اشتباهات او را دلیل حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان اروپا با شکست 3-1 مقابل منچستریونایتد دانستند.

در حالی که پاریسی ها خواهان ادامه حضور او در این باشگاه بودند، بوفون تصمیم گرفت به یوونتوس برگردد و امروز قراردادش را با این تیم امضا کرد اما قصد ندارد پیراهن شماره یک و بازوبند کاپیتانی که پیش از جدایی در اختیارش بود را پس بگیرد.

او به خبرنگاران گفت:" شزنی می خواست شماره یک را به من بدهد و کیه لینی هم بازوبند کاپیتانی را اما من از آن دست آدم هایی نیستم که چیزی را از کسی بگیرم. من به پوشیدن پیراهن شماره 77 فکر کردم."

بوفون همچنین در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، خطاب به هواداران گفت:" من از بازگشت به خانه خیلی خوشحالم و اینکه این فرصت را پیدا کردم که بار دیگر همه شما را در آغوش بگیرم. این یکی از شادترین روزهای زندگی من است. اکنون می توانم تایید کنم که زندگی شگفت انگیز است و رویاها باارزش هستند.

من برگشتم زیرا نمی توانید دعوت یک خانم (اشاره به بانوی پیر، لقب یوونتوس) را رد کنید. من برگشتم زیرا اینجا خانه من است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aaq7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 رسمی؛ بوفون از PSG جدا شد