تاریخ انتشار: 1398/04/15 18:57
کد خبر: 94762

آنچه در نقل و انتقالات تابستانی رخ داده است/بهترین ها در لالیگا،سری A به دنبال متوسط ها

نقل و انتقالات تابستان ترانسفرهای جذابی تا الان رخ داده است.
آنچه در نقل و انتقالات تابستانی رخ داده است/بهترین ها در لالیگا،سری A به دنبال متوسط ها

در پنجره تابستان فصل جدید نقل و انتقالات اروپا تا الان شاهد تغییرات جذابی در تیم ها بودیم و همچنان ادامه دارد اما می خواهیم برای شما تا الان آنچه که در انتقال مربیان و بازیکنان انجام شده است به اطلاع شما برسانیم.

سری A فصل داغی برای تغییرات مربیان

چهار تیم بزرگ از جمع 5 لیگ معتبر اروپا مربیان خود را تغییر دادند،در لیگ ایتالیا(سری A) سه تغییر در 3 باشگاه بزرگ این لیگ شاهد بودیم،جایی که مائوریتزیو ساری از چلسی جدا و به یوونتوس پیوست. سرمربی سابق ناپولی با هدایت بیانکونری نزد هواداران آزوری چهره ای منفور شد.دیگر انتقال ها در تیم های شهر میلانی اتفاق افتاد کونته به جای اسپالتی به اینتر میلان آمد و در آث میلان هم سرمربی فصل قبل سمپدوریا یعنی جامپائولو را جایگزین گتوزو کرد.در انتقال مهم دیگر مربیان جای خالی ساری در چلسی بود که فرانک لمپارد آن را پر کرد.

سری A و جذب بازیکنان پا به سن گذاشته و جوانان متوسط

در جذب بازیکنان،بازار بیشتر در انحصار سری A و اینتر میلان است،این تیم با جذب بازیکنان بزرگی موفق عمل کرده است گوذین،لاتسارو،سنسی و بریتونی را جذب کرده است.در یوونتوس هم انتقال جذابی برای هوادارن این تیم رخ داده است بازگشت بوفون محبوب به تورین اتفاق جالبی برای این تیم بود،دیگر انتقال های این تیم رمزی و رابیوت است.در این میان تقویت با جوانان و پدیده ها یوونتوس و اینتر قدم های خوبی برداشته اند میرح میدال جوان می تواند در کنار بزرگانی همچون رونالدو کسب تجربه کند.در آن طرف هم نراتزوری ها برخلاف گذشته جوان هایش را قربانی تراز مالیش می کرد این فصل با تمدید قرارداد با جوان ها و پدیده های خود مانند اسپوزیتو نشان داد قصد سرمایه گذاری روی جوانانش را دارد آن ها آگوم پدیده فرانسوی 17 ساله باشگاه سوشو را هم به خدمت گرفتند.مانولاس از رم به ناپولی رفت تا به تقویت تیم آنچلوتی کمک کن

لالیگا و رئال مادرید در فکر جذب غول ها و بارسلونای هلندی دوست

گران ترین انتقال تابستان در لالیگا و تیم رئال مادرید انجام شد،آن ها با 100 میلیون یورو برای جذب ادن هازارد از چلسی خرج کردند.همشهری کهکشانی ها برای عقب نماندن از رقبا برخلاف فصول گذشته عمل کرد و ژائو فیلیکس،پدیده پرتغالی بنفیکا را با 126 میلیون یورو به مادرید برد. در این میان بارسلونا هم دست روی دست نگداشت با جذب دی یونگ ستاره فصل گذشته آژاکس را به نیوکمپ و شهر بارسلونا برد.از جدایی سیلسن از بارسلونا و پیوستنش به والنسیا هم می‌توان به عنوان یک خرید بزرگ یاد کرد.در این بین، رودریگو  و مندی به عنوان خرده خرید البته قیمتی به رئال مادرید اضافه شدند.لوکا یوویچ هم راهی رئال مادرید شد.

دیگر لیگ ها چراغ خاموش جلو می روند

بایرن‌مونیخ برای جذب لوکاس هرناندس 80 میلیون یورو پرداخت و رودری با 10 میلیون یورو کم‌تر از این مبلغ راهی منچسترسیتی شد. تاتنهام پس از 2 تابستان بدون خرید، جبران کرد و با جذب اندومبله گران‌ترین خرید تاریخش را انجام داد.چهره پرسروصدای فصل نقل و انتقالات،ون‌بیساکا راهی منچستریونایتد شد.  اما تیمی که در اوایل فصل نقل و انتقالات خیلی خوب عمل نمی کرد، دورتموند نام داشت و یکی از بهترین خریدهایش، برانت بود. علاوه بر او، تورگن هازارد برای ادن هازارد و این مت هوملس به ترکیب زردها اضافه شدند.پاوار، زننده زیباترین گل جام‌جهانی 2018 به قرمزهای مونیخ رفت تا عصای دست بایرن کواچ در فصل آینده باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxj8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه کامل فوتبال باشگاهی اروپا