//
کدخبر: ۱۹۹۵۰۲ //

پیشنهاد ناپولی به اینتر برای جذب ایکاردی؛ اینسینیه + ۵۴ میلیون پوند

ناپولی که به دنبال خرید مهاجمی زهردار است، مائورو ایکاردی را به عنوان اصلی ترین هدف خود قرار داده است.

پیشنهاد ناپولی به اینتر برای جذب ایکاردی؛ اینسینیه + 54 میلیون پوند
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلو آنچلوتی(سرمربی ناپولی) برای رقابت قهرمانی با مائوریتزیو ساری و یوونتوس، ایکاردی را می خواهد. گفته می شود باتوجه به علاقه شدید آنچلوتی به ایکاردی، ناپولی حاضر است به علاوه پرداخت 54 میلیون پوند، ستاره خود لورنزو اینسینیه را نیز به اینتر انتقال دهد.

در روز های گذشته مشخص شد که مهاجم 26 ساله آرژانتینی جایی در برنامه های فصل آینده آنتونیو کونته ندارد و اینتر در پی فروش کاپیتان سابق خود خواهد بود.

ایکاردی در ماه فوریه سال گذشته بعد از سخنان جنجالی همسر و مدیر برنامه های خود، واندا نارا در مورد مدیریت باشگاه، بازوبند کاپیتانی اینتر میلان را از دست داد. گفته می شود که اینتر در تلاش برای معاوضه ایکاردی با رومرو لوکاکو مهاجم بلژیکی منچستر یونایتد بود. پیشنهادی که توسط منچستر رد شد

حال روزنامه های ایتالیایی Gazzetta dello Sport و Corriere dello Sport از احتمال بالای انتقال ایکاردی به ناپولی باوجود  علاقه یوونتوس به او خبر میدهند.

یکی از مشکلات ناپولی در فصل گذشته عدم استفاده و به ثمر رساندن موقعیت های خلق شده بود و آنچلوتی بر این باور است که ایکاردی که در 219 بازی برای اینتر 124 گل به ثمر رسانده، راه حلی برای این مشکل خواهد بود و برای انتقال ایکاردی حتی حاضر است ستاره ملی پوش خود را از دست بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان