تاریخ انتشار: 1398/04/16 18:16
کوپا آمریکا 2019؛
کد خبر: 94645

قهرمانی به میزبان می رسد با شگفتی ساز

در دیدار فینال کوپا آمریکا 2019 تیم های برزیل و پرو به جنگ هم خواهند رفت.
قهرمانی به میزبان می رسد با شگفتی ساز

 تیم های برزیل و پرو بامداد فردا دوشنبه 17 تیر 1398 از ساعت 00:30 به وقت ایران در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو با قضاوت روبرتو توبار به مصاف هم خواهند رفت.

قناری های زرد برزیل که میزبان این دوره هستند در فینال باید به مصاف پرو شگفتی ساز برود.برزیل که از ستاره ها بهره می برد نباید پرو را دست کم بگیرد چرا اینکه آن ها مدافع عنوان قهرمانی را در مرحله نیمه نهایی شکست دادند و به دیدار نهایی رسیده اند و قطعا با انگیزه به جنگ زرد ها خواهند آمد.

برزیل با هدایت تیته در مرحله گروهی با پرو همگروه بود و با پنج گل این تیم را شکست داد و به عنوان تیم اول از گروه A  صعود کرد،در مرحله یک چهارم پاراگوئه را در ضربات پنالتی شکست داد و در مرحله نیمه نهایی آرژانتین را با دو گل در دیداری پر حاشیه شکست دادند و به مسابقه پایانی رسیدند.

پرو هم با هدایت ریکاردو گارکا به سختی به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم مرحله گروهی به یک چهارم رسیده بود در این مرحله اروگوئه را در ضربات پنالتی شکست دادند و در نیمه نهایی هم مدافع عنوان قهرمانی را با سه گل شکست دادند تا در فینال مقابل میزبان قرار بگیرند.

حالا در پایان بازی بامداد فردا خواهیم دید که آیا برزیل قدرتمند در کشورش قهرمان خواهد شد یا اینکه پرو شگفتی را تکمیل خواهد کرد و جام را لمس می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x95xb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاق کم سابقه در دیدار رده بندی کوپا آمریکا 2019؛اهدای مدال مس به شیلی!