تاریخ انتشار: 1398/04/16 20:38
کد خبر: 94629

پوگبا حتما خرید موثری برای رئال خواهد بود

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید، در مورد احتمال انتقال پل پوگبا به این تیم صحبت کرد.
پوگبا حتما خرید موثری برای رئال خواهد بود

فعالیت رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات تابستانی تقرییا تکمیل شده، اما آنها حالا یک هدف بزرگ پیش رو داشته و قصد دارند پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد را جذب کنند. فرناندو مورینتس معتقد است وقتی زین الدین زیدان اینقدر به انتقال پوگبا اصرار دارد، باید قبول کرد وی در مادرید بازیکن موثری خواهد بود.

فرناندو مورینتس گفت: "رئال مادرید بازیکنان خوبی در خط میانی در اختیار دارد اما پل پوگبا نیز یکی از بهترین هافبک های دنیای فوتبال محسوب می شود. زیدان علاقه زیادی به پوگبا داشته و روی انتقال او به رئال مادرید اصرار دارد و به نظر من وقتی یک سرمربی اینقدر روی جذب یک بازیکن پافشاری می کند، باید ایمان داشت آن بازیکن خرید موثری خواهد بود.

رئال مادرید سال قبل نتوانست به اهداف خود دست یابد و به همین دلیل امسال حضور ویژه ای در بازار نقل و انتقالات داشته است. فضای تیم در سال گذشته ناامید کننده بود اما حالا و با ورود بازیکنان جدید، ترکیب تیم تکمیل شده است. رئال مادرید همیشه به دنبال این است که بهترین باشد.

جدایی پینتوس، بدنساز رئال مادرید؟ نقش بدنساز در یک تیم بسیار مهم است زیرا شما با یک بدنسازی خوب فصل را موفقیت آمیز به پایان می رسانید و پینتوس بهترین بدنساز بود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aaqae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین تلاش رئال مادرید برای خرید مسی!