//
کدخبر: ۱۹۹۹۶۸ //

ناینگولان پیشنهاد گالاتاسرای را رد کرد

هافبک بلژیکی تیم اینتر حاضر نیست دوران بازیگری‌اش را در سوپرلیگ ترکیه ادامه دهد.

ناینگولان پیشنهاد گالاتاسرای را رد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

راجا ناینگولان در برنامه‌های سرمربی جدیدش آنتونیو کونته جایی ندارد و باشگاه اینتر به او گفته است که برای فصل جدید به دنبال تیمی جدید باشد.

او تنها تابستان سال گذشته با قراردادی 38 میلیون یورویی از رم به اینتر پیوست اما عملکردش که تحت‌الشعاع مصدومیت قرار گرفت، آنقدر خوب نبوده که نظر سرمربی جدید نراتزوری را برای نگه داشتن وی متقاعد کند.

در همین حال ناینگولان پیشنهادهایی هم داشته داشته است که آنها هم نتوانسته نظر او را جلب کند. یکی از پیشنهادها از تیم گالاتاسرای ترکیه بوده و این در حالیست که طبق ادعای سایت اف‌سی‌اینتر‌نیوز، پیشنهاد این باشگاه ترکیه‌ای به هافبک سابق رم شامل حقوقی قابل توجه بوده است.

در همین حال چینی‌ها هم به ناینگولان پیشنهاد داده‌اند که اگرچه در ابتدا نتوانسته بود نظر وی را جلب کند اما حالا او را به فکر فرو برده است.

از دو باشگاه شانگهای شنهوا و دالیان ایفانگ چین به عنوان مشتریان ناینگولان نام برده می‌شود و این بازیکن بلژیکی پس از قطع امید کردن از جلب نظر کونته حالا دارد به تیمی دیگر فکر می‌کند.

طبق گزارش شبکه اسپورت ایتالیا و اسکای اسپورت ایتالیا، هافبک بلژیکی اینتر پیش از این تصور می‌کرد شانس دارد کونته را متقاعد کند اما این سرمربی ایتالیایی در کنفرانس خبری اخیر خود آب پاکی را روی دست ناینگولان ریخت و اعلام کرد که او باید به فکر تیمی جدید باشد.ش

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۹۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان