//
کدخبر: ۲۰۱۲۴۱ //

رسمی/ کاسیاس موقتا از فوتبال خداحافظی کرد

با اعلام رسمی باشگاه پورتو و ایکر کاسیاس، این دروازه بان برجسته اسپانیایی فصل بعد به میدان نخواهد رفت و موقتا فوتبال را کنار خواهد گذاشت.

رسمی/ کاسیاس موقتا از فوتبال خداحافظی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

ایکر کاسیاس دروازه‌بان 38ساله پورتو که دو ماه پیش با مشکل قلبی مواجه شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، کمتر از سه هفته پیش به تمرینات پیش فصل پورتو اضافه شد و گمان می رفت که قصد دارد به فوتبال ادامه دهد ولی از همان ابتدا تردیدهایی در این زمینه وجود داشت.

کاسیاس بعد از بازگشت به تمرینات پورتو در توییتر خود نوشت:" بازگشت به کار، روز اول". ولی او از تمرین کردن با هم‌تیمی‌های خود خودداری کرد و در تست‌های پزشکی پیش‌فصل این تیم شرکت نکرد چون هنوز دوران نقاهت بعد از عمل جراحی را پشت سر می‌گذاشت.

در این مورد گمانه زنی های زیادی وجود داشت تا اینکه امروز رسما اعلام شد که این دروازه بان برجسته اسپانیایی به شکل موقت از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و به کادر مدیریتی پورتو اضافه می شود.

باشگاه پورتو اعلام کرد که ایکر کاسیاس فصل بعد به فوتبال ادامه نخواهد داد و ضمن ادامه مراحل درمانی خود، به کادر مدیریتی باشگاه اضافه می شود. کاسیاس تا سال 2020 با پورتو قرارداد دارد و در صورت بهبودی این حق برای او محفوظ خواهد بود تا قراردادش را تمدید کند.

کاسیاس که سال 2015 رئال را به مقصد پورتو ترک کرد، در مجموع 156 بازی برای این تیم انجام داد و ضمن ثبت 74 کلین شیت، 116 بار نیز دروازه خود را باز شده دید. او به پورتو کمک کرد فصل 18-2017 فاتح لیگ و نیز سوپرکاپ پرتغال شود.

 کاسیاس در این رابطه گفت:« می خواهم از این پس کاری متفاوت از همیشه انجام دهم. فصل بعد من را در زمین فوتبال نخواهید دید ولی یک رابط خوب بین باشگاه پورتو و بازیکنان خواهم بود. با مربی حرف زدم و او به من گفت که دوست دارد در جمع شان بمانم و نزدیک به بازیکنان به خصوص جوانان تازه وارد باشم.

تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی به خود دیده و احساس می کنم می توانم همچنان یاری گر تیم باشم. هنوز چند هفته تا شروع فصل باقی مانده و فرصت کافی برای آماده سازی بهتر خواهیم داشت. امیدوارم فصل خوبی پیش رو داشته باشیم و بتوانیم عناوین قهرمانی را کسب کنیم.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۱۲۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان