تاریخ انتشار: 1398/04/27 17:26
گزارش مارکا
کد خبر: 93543

در جلسه مهم زیدان و پرز در مونترال چه گذشت؟

شب گذشته در مونترال کانادا جلسه ای یک ساعت و نیمه بین فلورنتینو پرز(رئیس رئال) و زین الدین زیدان برگزار شد.
در جلسه مهم زیدان و پرز در مونترال چه گذشت؟

به نقل از مارکا، شب گذشته در هتل ریتز مونترال، پرز و زیدان در جلسه ای یک ساعت و نیمه که در آن خوزه آنخل سانچز(مدیر اجرایی) نیز حضور داشت، به بحث و گفت و گو در مورد وضعیت نقل و انتقالات تیم پرداختند.

رئال تا به اینجا 5 بازیکن جدید به خدمت گرفته و چند بازیکن را نیز واگذار کرده ولی در هر دو جبهه کارهایی تمام نشده دارد. زیدان به شدت روی جذب پل پوگبا اصرار دارد؛ ضمن اینکه وضعیت شش بازیکن(خامس، لوکاس، ایسکو، گرت بیل سبایوس و ماریانو) نیز مبهم به نظر می رسد.

eTSZ7uod9TQV

در این جلسه پرز در مورد وضعیت پوگبا به زیدان توضیحاتی ارائه داد و از دشواری های این انتقال صحبت کرد. منچستریونایتد تاکنون هیچ تمایلی برای از دست دادن پوگبا نشان نداده و اگر اتفاق خاصی نیفتد، جذب او غیرممکن به نظر می رسد با این حال طرفین به این نتیجه رسیدند که تحت هر شرایطی یک هافبک جدید به خدمت گرفته شود. اگر پوگبا به رئال نیاید، گزینه های بعدی، کریستین اریکسن از تاتنهام و دانی فان دی بیک از آژاکس خواهند بود.

زیدان در خط میانی خود، مودریچ، کروس، خامس، کاسیمیرو، سبایوس و ایسکو را در اختیار دارد اما روی خامس و سبایوس نظر مثبتی ندارد و با وجود توصیه پرز در مورد سبایوس، عنوان کرده است که اگر این بازیکن پیشنهاد دارد، به وی اجازه جدایی داده شود. آرسنال و تاتنهام خواهان سبایوس هستند؛ ضمن اینکه ناپولی و اتلتیکو نیز خامس را می خواهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7yv6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زیدان: رئال با پوگبا بهتر نمی شود