تاریخ انتشار: 1398/04/27 22:47
کد خبر: 93516

میلنر کمی در رختکن بد دهنی می کند!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که ممکن است صحبت های جیمز میلنر در رختکن این تیم، مناسب بازگویی در رسانه ها نباشد اما بخشی از قوه رهبری اوست.
میلنر کمی در رختکن بد دهنی می کند!

میلنر که به زودی پنجمین فصل حضورش در آنفیلد را سپری خواهد کرد، یکی از ارکان اصلی این تیم در فصول اخیر بوده و کمک کرد تا این تیم در فصل اخیر، در رقابت های چمپیونزلیگ به قهرمانی برسد.

علی رغم اینکه او 33 سال دارد، کلوپ قصد ندارد برای فصل جدید بازیکنی که بتواند بخشی از مسئولیت های میلنر را برعهده بگیرد، در این تابستان بخرد و این را به دلیل توانایی های بالای این هافبک باتجربه می داند.

او به خبرنگاران گفت:" رفتار او فوق العاده است. میلی یک آدم ورزشی است. او در هر ورزشی می توانست فوق العاده باشد. ما بدون میلی نمی توانستیم به چنین سطحی از موفقیت برسیم.

او کمی در صحبت های درون رختکن بد بدهنی می کند، کاری که من نمی توانم. از آن حرف هایی که داخل رختکن زده می شود و من اجازه نمی دهم رسانه ای شود. این یک لگد کوچک به بازیکنان است و جالب است.  

میلی دوباره در تمرینات مانند بازیکنان حدود 20 سال نشان داد اما او در این سن و سال نیست. او این را می داند و ما تلاش می کنیم که به آن احترام بگذاریم. اما نه تنها در بازی ها، که در تمرینات هم تقریبا توقف ناپذیر است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyzda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هشدار کلوپ نسبت به خستگی ستاره سنگالی لیورپول