تاریخ انتشار: 1398/04/30 20:22
کد خبر: 93207

از نگاه بونوچی دی‌لیخت بهترین بازیکن جوان دنیاست

از نگاه لئوناردو بونوچی، ماتایس دی لیخت بهترین بازیکن جوان حال حاضر دنیاست.
از نگاه بونوچی دی‌لیخت بهترین بازیکن جوان دنیاست

ماتایس دی لیخت پس از یکی دو ماه حرف و حدیث‌های فراوان، سرانجام به یوونتوس پیوست. انتقال او ۵ ساله به ارزش ۷۵ میلیون یورو است و با بند‌های متغیر سالی ۱۲.۵ میلیون یورو هم دستمزد دریافت خواهد کرد. دی لیخت که در ۱۹ سالگی کاپیتان آژاکس بود، حالا برای یوونتوسی بازی خواهد کرد که همواره به داشتن مدافعان برجسته و مستحکم معروف است.

دی لیخت فصل گذشته با گلی که به یوونتوس زد، باعث حذف این تیم از لیگ قهرمانان شد، ولی حالا با پیراهن این باشگاه به موفقیت در فوتبال اروپا فکر می‌کند.

لئو بونوچی مدافع سرشناس یوونتوس، او را بهترین بازیکن جوان حال حاضر دنیا می‌داند. او در تمجید از دی لیخت به تلویزیون یوونتوس گفت: از نظر من، ماتایس در حال حاضر بهترین بازیکن جوان در دنیاست. این انتقال باعث رشد و پیشرفت او خواهد شد و ما هم به او یک خوش آمد گرم گفتیم. دی لیخت به همراه دمیرال و روگانی، از بازیکنان جوان مهم یوونتوس هستند و می‌توانند به ما بسیار کمک کنند.

وی افزود: یووه نمی‌تواند عقب نشینی کند. ما همین حالا نقاط ضعف خود در سال‌های اخیر را پوشانده ایم و در تمام پست‌ها بازیکن جانشین بزرگی داریم. حالا باید حرف هایمان را در زمین بزنیم، زیرا در نهایت آنجاست که شما را مورد قضاوت قرار می‌دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7nqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عدم توافق دی لیخت و باشگاه بارسلونا/ در پشت پرده آن چه گذشت؟