تاریخ انتشار: 1398/05/03 17:36
کد خبر: 92853

منچستریونایتد 2-1 تاتنهام؛ پیروزی دیگر برای سولسشر

منچستریونایتد در ادامه بازی های درخشانش در تابستان توانست تاتنهام را 2-1 مغلوب کند.
 منچستریونایتد 2-1 تاتنهام؛ پیروزی دیگر برای سولسشر

از ساعت 16 امروز در ورزشگاه هونگ کو چین، منچستریونایتد و تاتنهام به مصاف هم رفتند. دیداری از سری رقابت های تابستانی چمپیونزکاپ. یونایتد در تمام بازی های دو هفته اخیر خود پیروز شده بود و تاتنهام نیز توانسته بود یوونتوس را 3-2 در جدالی تماشایی مغلوب کند.

یونایتد کار را با دخیا، وان بیساکا، اسمالینگ، روخو، یانگ، مک تامینای، پریرا، پوگبا، گرین وود، جیمز و مارسیال شروع کرد و برای تاتنهام نیز گازانیگا، واکر-پیترس، تانگانا، فرتونگن، جورجو، وینکس، سیسوکو، اندومبله، دله آلی، پاروت و هی کرین از ابتدا در میدان حاضر بودند.

منچستری ها دقیقه 5 بازی اولین موقعیت خطرناک را ایجاد کردند. روی پاس عالی دنیل جیمز این مارسیال بود که با شوت پای چپ می توانست گلزنی کند ولی توپ به تیر برخورد کرد.

دقیقه 21 برتری محسوس یونایتد جواب داد و شیاطین سرخ به گل رسیدند. پریرا با پاس عمقی دقیق خود مارسیال را در گوشه محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه از زاویه بسته او با اشتباه محرز گلر تاتنهام وارد دروازه شد.

چند دقیقه بعد، خطای شدید سیسوکو روی جیمز بازی را برای دقایقی متوقف کرد و بازیکنان دو تیم درگیری مختصری باهم داشتنند و عجیب اینکه داور خطای عمد سیسوکو را بدون جریمه گذاشت. یک شوت از پوگبا که با فاصه اندک راهی اوت شد، موقعیت دیگر بازی بود تا نیمه اول با همان یک گل به سود یونایتد تمام شود.

تاتنهام دقیقه 64 بازی توانست توسط لوکاس مورا کار را به تساوی بکشاند. پس از چند رفت و برگشت و در شلوغی درون محوطه جریمه توپ به لوکاس مورا رسید و ضربه پای چپ او در میانه راه با برخورد به مدافعان یونایتد به درون دروازه غلتید.

این پایان کار نبود و آنخل گومز دقیقه 80 با یک حرکت انفرادی عالی وارد محوطه جریمه شد و با یک بغل پای تماشایی توپ را به گل دوم یونایتد تبدیل کرد.

در نهایت یونایتد این بازی را 2-1 به سود خود خاتمه داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aakme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



طرح جالب بلیچر ریپورت به بهانه پیروزی یونایتد+عکس