تاریخ انتشار: 1398/05/04 13:58
کد خبر: 92793

کلوپ: هر حریفی باید از بازی با لیورپول بترسد/ به دنبال فتح جامهای قهرمانی بیشتری هستیم

یورگن کلوپ می‌گوید در تلاش است بر شالوده تیم فصل گذشته لیورپول، تیمی بسازد که برای هر رقیبی ترسناک باشد.
 کلوپ: هر حریفی باید از بازی با لیورپول بترسد/ به دنبال فتح جامهای قهرمانی بیشتری هستیم

 یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید در تلاش است از لیورپول تیمی بسازد که مثل گذشته برای هر حریفی ترسناک باشد. کلوپ همچنین می‌گوید لیورپولی‌ها در فصل آینده به دنبال فتح جامهای قهرمانی بیشتری هستند.

قرمزهای آنفیلد فصل گذشته ثابت کردند که می‌توانند با بزرگترین تیمهای فوتبال دنیا شانه به شانه هماوردی کنند. لیورپولی‌ها سال گذشته در لیگ برتر تنها یک شکست را تجربه کردند و در پایان لیگ، بهترین رکورد دفاعی تاریخ لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کردند.

یورگن کلوپ در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه‌های میان‌مدتش گفت:" ما برای بهبود جا داریم. برنامه‌ریزی در دفتر سرمربی کار ساده‌ای است ولی بعضی وقتها مجبور می‌شوید ده دقیقه مانده به یک بازی برنامه‌هایتان را دور بریزید چون متوجه می‌شوید در آن بازی از دو سه بازیکن نمی‌توانید استفاده کنید".

کلوپ در ادامه گفت:" پایداری، ثبات و جنگیدن برای کسب نتیجه، اینها از هر چیزی مهمتر است. و ثبات و ماندگاری در بالاترین سطح مهمترین عاملی است که یک تیم را موفق کرده و موفق نگه می‌دارد".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" ما اگر بتوانیم روند فصل گذشته‌مان را ادامه بدهیم هر حریفی از بازی مقابل ما خواهد ترسید. همه این را می‌دانند که رفتن به آنفیلد و بازی با لیورپول کار ساده‌ای نیست. ما فصل گذشته خوب بودیم و در سال آینده هم با حداقل تغییرات به میدان خواهیم رفت. بچه‌ها باید قدم بعدی را بردارند. آنها حالا یک سال مسن‌تر شده‌اند و تجربه بیشتری پیدا کرده‌اند".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9wop

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید کلوپ از محمدصلاح