تاریخ انتشار: 1398/05/04 22:51
کد خبر: 92767

سبایوس: خوزه ریس نقش مهمی در انتقالم به آرسنال داشت

دنی سبایوس، هافبک جدید آرسنال در مورد انتقال به این تیم صحبت کرد.
 سبایوس: خوزه ریس نقش مهمی در انتقالم به آرسنال داشت

دنی سبایوس دیروز و با قراردادی قرضی از رئال مادرید راهی آرسنال شد تا تجربه بازی کردن در لیگ برتر را به دوران ورزشی خود اضافه کند. دنی سبایوس مدعی شد خوزه آنتونیو ریس، ستاره سابق و فقید آرسنال نقش مهمی در انتقال وی به لندن داشته است.

دنی سبایوس گفت: "آرسنال همیشه نگاهی دقیق به دوران حرفه ای من داشته است، اما در پایان همه بازیکنان باید تصمیم بگیرند. آرسنال یک باشگاه تاریخی است که من همیشه آن را دنبال می کردم و خوزه آنتونیو ریس همشهری من در این تیم بازی می کرد. ریس در این باشگاه تاریخ سازی کرده و عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد، پس پیوستن به آرسنال گام مهمی در زندگی حرفه ای من بوده است.

من قبل از انتقال به آرسنال با پدرم صحبت کردم و او به من گفت که نباید در مورد این پیشنهاد دو بار فکر کرد زیرا آرسنال یک باشگاه فوق العاده است و ریس نیز دوران درخشانی در این تیم داشته است.

وقتی امروز به زمین تمرین آمدم، تصویری از ریس را دیدم و این موضوع واقعا من را ناراحت کرد زیرا ریس اسطوره دوران کودکی من بود. انتقال به تیمی مانند آرسنال که نام بزرگی برای خود دست و پا کرده یک قدم بزرگ برای است و امیدوارم این باشگاه بزرگتر از این هم بشود."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7o5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خرید جدید آرسنال رونمایی شد