تاریخ انتشار: 1398/05/07 19:00
کد خبر: 92530

مشکل عجیب ستاره رئال مادرید در جمع کهکشانی ها

به نظر می رسد ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید در شرایط مساعد فیزیکی قرار ندارد.

شرایط در باشگاه رئال مادرید هرگز مساعد نیست و حواشی عجیبی در این باشگاه حکمفرما شده است. کهکشانی ها چند روز قبل با نتیجه عجیب 3-7 مغلوب اتلتیکومادرید شدند و امید هواداران نسبت به نتیجه گیری تیم در فصل پیش رو کاهش یافته است.

نشریه اسپورت مدعی شد برخی منابع به آنها اطلاع داده اند مشکل جدید رئال مادرید شرایط نامناسب فیزیکی ادن هازارد و 7 کیلو اضافه وزن وی است. طبق ادعای همین نشریه فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مدعی شده وی علاقه ای به جذب ادن هازارد نداشته و این ستاره 28 ساله تنها با اصرار زین الدین زیدان جذب شده است.

این در حالیست که چنین ادعاهایی در مورد بازیکنانی چون نیمار که مورد علاقه پرز بوده و زیزو مخالت کرده و پل پوگبا که شرایط بالعکس را دارد مطرح شده است. شرایط فیزیکی بازیکنان رئال مادرید چندان مساعد نیست و در همین چند وقت اخیر بازیکنانی چون براهیم دیاز، فرلان مندی و البته مارکو آسنسیو نیز مصدوم شده اند.

ادن هازارد گران ترین خرید تابستانی باشگاه بود و رئال مادرید برای جذب وی 120 میلیون یورو به اضافه 20 میلیون پاداش پرداخت کرده است. البته رئال مادرید و زیدان حداقل دو بازی دیگر قبل از شروع فصل دارند.

روز سه شنبه آنها در مسابقات آئودی کاپ به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت و در روز چهارشنبه، 8 آگوست مقابل ردسالزبورگ بازی خواهند کرد و ممکن است هازارد تا قبل از آغاز فصل بتواند وزن خود را کاهش دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b56k9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هازارد: وقتی به چلسی رفتم، بچه بودم!/ انتظارات را در رئال برآورده می کنم