//
کدخبر: ۲۰۴۸۳۱ //

شرایط انتقال خامس به ناپولی مشخص شد

باشگاه ناپولی در یک صورت می‌تواند هافبک کلمبیایی رئال مادرید را به خدمت بگیرد.

شرایط انتقال خامس به ناپولی مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دو نشریه ایتالیایی «رپابلیکا» و «کوریره دلو اسپورت» خبر دادند باشگاه رئال مادرید با باشگاه ناپولی توافق کرده در صورتی که تا تاریخ 15 آگوست - 24 مرداد - موفق به فروش قطعی خامس رودریگس در ازای 42 میلیون یورو نشود، این بازیکن را به طور قرضی با قابلیت خرید به این باشگاه ایتالیایی بدهد.  

خامس پس از دو فصل قرضی حضور در بایرن مونیخ به رئال مادرید بازگشته و این روزها به همراه بازیکنان این تیم تمرین می‌کند. او در این تابستان پیشنهادی از فنرباغچه داشت که آن را رد کرد و در کنارش به پیشنهاد اتلتیکومادرید به دلیل علاقه‌اش برای بازی مجدد زیرنظر کارلو آنچلوتی پاسخ منفی داد، این در حالی است که باشگاه رئال مادرید هم علاقه چندانی برای فروش این هافبک کلمبیایی به رقیب همشهری خود ندارد.

پیش از این اعلام شد در صورتی که رئال مادرید پیش از تاریخ 22 آگوست - 31 مرداد - موفق به فروش خامس رودریگس نشود، حاضر می‌شود این بازیکن را با قرارداد قرضی یک ساله با قابلیت فروش به ناپولی بدهد که بر اساس توافق جدید این زمان یک هفته جلوتر آمد.

خامس 28 ساله که در فصل اخیر بوندس‌لیگا در 20 بازی، 7 گل‌زده و 4 پاس گل به نام خود ثبت کرده، پیش از این سابقه کار با کارلو آنچلوتی در تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ را داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان